خبرهای داغ:

تقدیر از سرپرست خبرگزاری بسیج استان همدان با حضور مسئولین سپاه انصارالحسین(ع)

همدان-در مراسمی با حضور مسئول بسیج ادارات، مسئول بسیج اصناف و معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان از سرپرست خبرگزاری بسیج استان همدان تقدیر شد.
کد خبر: ۹۶۲۵۳۱۵
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
تقدیر از سرپرست خبرگزاری بسیج استان همدان با حضور مسئولین سپاه انصارالحسین(ع)

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در مراسمی با حضور مسئول بسیج ادارات، مسئول بسیج اصناف و بازاریان و معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان و جمعی از مدیران این شرکت از سرپرست خبرگزاری بسیج استان همدان تقدیر شد.

مسئول بسیج ادارات استان همدان در این مراسم اظهار کرد: این دیدار به پاس زحمات افرادی است که در جامعه در انقلاب اسلامی و این نظام پر افتخار جمهوری اسلامی ایران زحمت می‌کشند و به فرمایش مقام معظم رهبری، جهادی را رقم می‌زنند و دستاوردها و  خدماتی را که در کشور بعد از انقلاب صورت گرفته به مردم و جامعه اطلاع‌رسانی می‌کنند.

امیر ترکاشوند با اشاره به اهمیت بحث رسانه گفت: خبرنگاران خبرگزاری بسیج همواره پای کار هستند و سردمدار آنها سید شهیدان اهل قلم، شهید آوینی و همه عزیزان و خبرنگارانی هستند که در جبهه‌های حق علیه باطل، دفاع مقدس و دفاع از حرم تلاش کردند.

وی خاطرنشان کرد: سرپرست خبرگزاری بسیج سپاه استان همدان با مجموعه خود شبانه‌روز در راستای انعکاس اخبار پاشنه کشیده و پای کار هستند که جای قدردانی دارد.

مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان همدان نیز با اشاره به وجود 71 هزار واحد صنفی در استان و ظرفیت بالای اصناف عنوان کرد: بخشی از فعالیت‌های ما در مباحث آموزشی و فرهنگ‌سازی است که خبرگزاری بسیج استان در این زمینه جهادی و انقلابی فعالیت دارد.

سرهنگ جعفر حسام طاهر افزود: بسیاری از مطالبی را که نیاز هست در راستای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در حوزه اصناف انجام شود، با کمک خبرگزاری بسیج صورت می‌گیرد.

سرهنگ علی‌اکبر کریمپور نیز در ادامه با اشاره به فعالیت خبرگزاری بسیج استان به عنوان یکی از رسانه‌های مورد اعتماد مردم گفت: در حوزه رسانه خبرگزاری بسیج مرجعیت خوبی دارد و باعث افتخار استان همدان است.

علی سهرابی‌بیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز با بیان اینکه باید به کارهای خوبی که انجام می‌گیرد، ارج نهیم، تصریح کرد: خانم صابری از نیروهای اثرگذار هستند که در هر جایگاهی چه در روابط عمومی و چه در حوزه رسانه توانمندی‌های بالایی دارند و عملکرد بسیار خوبی در حوزه کاری خود دارند و به عنوان  بسیجی نمونه صنعت برق وزارت نیرو نیز معرفی شد.

مریم صابری یگاه، سرپرست خبرگزاری بسیج استان همدان نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خبرگزاری بسیج در استان پرداخت.

در پایان نیز با حضور مسئول بسیج ادارات، مسئول بسیج اصناف، معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از سرپرست خبرگزاری بسیج استان همدان تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار