خبرهای داغ:
با کارآفرینان |

عروسک‌های بی‌جانی که به زندگی بانوان سرپرست خانوار، حیات می‌بخشند/ تمجید بانوی کارآفرین شهرستان نقده از بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی به‌خاطر برگزاری دوره آموزشی ویژه کارآفرینان‌

کد خبر: ۹۶۲۵۵۱۹
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶

سمیرا عزتی، بانوی کارآفرین نقده‌ای در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: با هنر عروسک‌سازی می‌توان از بانوان سرپرست خانواده حمایت کرد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت خود را از یک اتاق کوچک در منزل شخصی‌ام، با تنها یک چرخ‌خیاطی و سرمایه اولیه ۳۰۰ هزار ریال ۶ سال قبل آغاز کردم، تاکید کرد: با تلاش فراوان توانستم این کار را توسعه دهم. 

عزتی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از کارآموزان بنده زنان بدسرپرست یا سرپرست خانوار هستند، افزود: این بانوان از این طریق توانسته‌اند وارد بازار کار شده و استقلال مالی پیدا کنند.

این بانوی کارآفرین با بیان اینکه با تولید عروسک توانسته ام به یک بیمار سرطانی نیز کمک کنم، عنوان کرد: برای درمان این بیمار، وی تولیدات ما را در نمایشگاه به فروش رسانده و درآمد حاصل از آن را صرف درمان خود می‌کند.

وی از سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی بابت برگزاری دوره آموزشی ویژه کارآفرینان‌ در شهرستان نقده قدردانی کرد و گفت: بسیاری از مباحث در حوزه تبلیغ، بازاریابی، قیمت گذاری برای من جدید و کاربردی بودند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار