خدمت‌رسانی ۳۰ گروه جهادی خراسان‌شمالی به زائران امام رضا(ع)

مسئول قرارگاه جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان‌شمالی گفت: ۳۰ گروه جهادی این استان در قالب ۳۰ موکب در مشهد مقدس به زائران امام رضا (ع) خدمات ارائه می دهند.
کد خبر: ۹۶۲۵۵۶۷
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۶

محمدی بیان داشت: در مجموع ۱۵۰ خادم جهادگر در این گروه های جهادی حضور یافته اند و امروز در مشهد مقدس به زائران امام رئوف خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: ۳۰ نفر نیروی درمانی نیز در قالب پزشک و پرستار در این گروه ها حضور دارند و خدمات پزشکی رایگان به زائران امام رضا (ع) ارائه می دهند.

مسئول قرارگاه حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین ۳۵ گروه جهادی در محورهای مواصلاتی استان خراسان شمالی اکنون حضور دارند و به زائران خدمت رسانی می کنند.

وی گفت: این گروه های جهادی در قالب ۳۵ موکب متشکل از ۲۰۰ نفر هستند که در محور های مواصلاتی گرمه، جاجرم، مانه، سملقان، راز و جرگلان، شیروان، فاروج و اسفراین از زائران امام مهربانی ها استقبال می کنند.

 محمدی خاطرنشان کرد: علاوه بر ارائه خدمات گروه های جهادی، برنامه های فرهنگی نیز برای کودکان و نوجوانان ارائه می دهند و همچنین این گروه ها کمک هزینه ای نیز به سفر اولی ها پرداخت می کنند.

وی افزود: کمک های مردم مومن برای حمایت از دانش آموزان نیازمند نیز در این مکان ها جمع آوری می شود.
#بسیج_سازندگی

ارسال نظرات
آخرین اخبار