خبرهای داغ:

سپاه و بسیج تکیه گاه مردم/فرهنگ پاسداری در سایه امنیت است

شاهرود_ نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مردم ما بخواهند تکیه گاهی در کشور انتخاب کنند سپاه و بسیج را انتخاب می‌کنند، چون به این نهاد اعتماد دارند.
کد خبر: ۹۶۲۵۶۳۵
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸

سپاه و بسیج تکیه گاه مردم/فرهنگ پاسداری در سایه امنیت استبه گزارش خبرنگار بسیج، احمد عجم نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان سپاه ناحیه شاهرود در حسینیه ثارالله، با بیان اینکه سپاه را خانه خود می‌دانم، به نقش مهم سپاه در مسائل منطقه‌ای و کشور در همه شئون زندگی اجتماعی، فرهنگی و.. با توجه به اشراف و دقتی که دارند اشاره کرد و افزود: بسیج سازندگی سپاه کمک زیادی به رفع نگرانی‌های مناطق محروم کرده است.
وی افزود: اگر مردم ما بخواهند تکیه گاهی در کشور انتخاب کنند سپاه و بسیج را انتخاب می‌کنند، چون به این نهاد اعتماد دارند.
عجم خاطر نشان کرد: دل باید با مردم باشد و گوش به فرمان فرمانده کل قوا تا بتوانیم در خدمت به مردم کوشا باشیم.
وی به مساله امنیت در جامعه تاکید کرد و افزود: امنیت اگر نباشد همه چیز دچار تزلزل می‌شود و امنیت وظیفه اصلی سپاه است، چون شما، پاسدار انقلاب اسلامی هستید و این رسال بر دوش شما نهاده شده است.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس تاکید کرد: فرهنگ پاسداری در سایه امنیت است که مردم در آن نقش مهم دارند و بسیج در این راستا تشکیل شده است.
وی بر اهمیت پیوستگی اجتماعی اشاره کرد و گفت: دشمنان تلاش دارند این پیوستگی را بر هم بزنند و سپاه عامل وحدت و همبستگی در کشور است و باید قدر بدانیم.
عجم بر تلاش برای رفع مشکلات مردم در مجلس شورای اسلامی و اجرای سریع و دقیق برنامه‌های پیش رو تاکید کرد.
وی به بحران آب در شهرستان اشاره و افزود: الان دولت پذیرفته که تنش آبی در شهرستان داریم و نقد به دولت شهید رئیس داشتیم که آب را از دریای عمان آوردند در مرکز کشور و برای شاهرود آب را از سد کالپوش پیشنهاد دادند که نیاز به بررسی بیشتر است.
سرهنگ محمدمهدی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و قبولی عزاداری‌ها و خیرمقدم، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج و سپاه شهرستان پرداخت.
در حاشیه این نشست نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های نیمه تمام این ناحیه بازدید کرد و بر پیگیری حل موانع آن تاکید کرد.

عکاس:محسن صنحتی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار