خبرهای داغ:

پروژه باغ‌مزار مشاهیر و بهسازی گلزار‌های شهدا در دست اقدام شهرداری شیراز است

قائم‌مقام شهرداری شیراز در جلسه تکریم رئیس پیشین سازمان آرامستان‌ها به بهسازی گلزار‌های شهدای سطح شهر به‌عنوان یکی از برنامه‌های شهرداری این کلان‌شهر پرداخت و گفت: باغ‌مزار مشاهیر نیز از پروژه‌های در دست اقدام این سازمان است.
کد خبر: ۹۶۲۵۶۵۶
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آرش فرج‌زاده در جلسه تکریم رئیس پیشین سازمان آرامستان‌ها اظهار کرد: شهرداری شیراز امروز جایگاه مناسبی را در کشور داراست که این موضوع نشان‌دهنده برنامه‌ریزی درست و همت والای خانواده بزرگ شهرداری است.

وی افزود: بعد از سال‌ها به همت شهرداری شيراز محل دفن اموات از دارالرحمه به آرامستان بهشت احمدی انتقال يافت كه ظرفيت مناسبی در آن پيش‌بينی شده و تا سال‌های سال شهر شيراز را در این خصوص بی‌نیاز خواهد كرد. قائم‌مقام شهرداری شیراز به بهسازی گلزارهای شهدا سطح شهر به‌عنوان یکی از برنامه‌ شهرداری این کلان‌شهر پرداخت و بیان کرد: باغ‌مزار مشاهير نيز از پروژه‌های در دست اقدام سازمان آرامستان‌ها است كه مديريت جديد در به اتمام رسيدن آنها اهتمام خواهد كرد.

 فرج‌زاده با اشاره به تجارب ارزنده ابراهیمی به عنوان یکی از نیروهایی که در عرصه‌های مختلف خدمات ارزنده‌ای داشته است، عنوان کرد: اطمینان دارم این تجارب در کنار تخصص وی، می‌تواند در حوزه خدمات شهری کمک شایانی به مجموعه شهرداری داشته باشد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات رئیس پیشین سازمان مدیریت آرامستان‌ها اظهار کرد: حوزه‌های متعدد موجود در این معاونت سبب شده تا راه‌های ارتباطی گسترده‌ای با شهروندان داشته باشیم و این را به عنوان یک نعمت می‌دانیم که خداوند به ما ارزانی داشته و هر تلاشی در این عرصه که رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد برای ما به عنوان خادمان مردم دلگرمی است. 

روح‌الله خوشبخت ابراز امیدواری کرد: حضور این نیروی متخصص و با اراده در حوزه مهم این معاونت باعث افزایش بهره‌وری و بهبود عملکرد این حوزه‌ شود و نتایج مثبتی را به دنبال داشته باشد. رئیس پیشین سازمان آرامستان‌های شهرداری شیراز نیز در جلسه تکریم خود به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و دستاوردهای حوزه فعالیتی پرداخت.

به گزارش بسیج، در این مراسم با اهدای لوح از زحمات علی‌محمد ابراهیمی، رئیس سابق سازمان مدیریت آرامستان‌ها تجلیل و رضا جاویدی به عنوان سرپرست جدید این سازمان معرفی شد، همچنین حکم جدید ابراهیمی به عنوان سرپرست اداره خدمات شهری معاونت محیط زیست و خدمات شهری نیز به وی ابلاغ شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار