خبرهای داغ:
مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی:

آغاز ثبت‌ نام متقاضیان سفر حج عمره از فردا در خراسان جنوبی

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: متقاضیان سفر زیارتی عمره مفرده در استان می‌توانند فردا ۱۸ شهریور، از ساعت ۱۰ صبح نسبت به تکمیل اطلاعات و انتخاب کاروان اقدام کنند.
کد خبر: ۹۶۲۵۶۶۰
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، دستگردی مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه عملیات اعزام متقاضیان عمره مفرده و واجد شرایط تشرف طی دو نوبت برنامه ریزی و اجراء خواهد شد گفت: نوبت اول اعزام زائران از تاریخ ۱۵۰۳/۰۶/۲۸ لغایت ۱۴۰۳/۰۹/۳۰ و نوبت دوم از تاریخ ۱۴۰۳/۱۰/۰۱ تا پایان موسم عمره (تاریخ و نحوه ثبت نام این مرحله متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد) می‌باشد.

وی در خصوص تاریخ و مراحل ثبت نام متقاضیان ودیعه گذار عمره مفرده استان گفت: مشمولان واجد شرایط ذیل در خراسان جنوبی می‌توانند از فردا یکشنبه نسبت به انتخاب کاروان، مراحل تکمیلی لازم و ثبت نام اقدام کنند.

مشمولین ثبت نام و واجدین شرایط در این مرحله شامل:۱-دارندگان کارت‌های ودیعه گذاری عمره دارای اولویت تشرف ۱ تا ۱۸۰ می‌باشند، که می‌توانند در این نوبت در ثبت نام شرکت کنند،۲- متقاضیان تشرف در عمره سال گذشته که پس از ثبت نام در کاروان، وجوه خود را پرداخت نموده ولی به دلیل محدودیت اعزام، به سفر عمره مشرف نگردیده و وجوه ایشان بصورت سیستمی عودت و اولویت ایشان پایدار گردیده است.

 دستگردی در خصوص نحوه ثبت نام و مدارک لازم نیز گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانی MY.HAJ.IR و تکمیل و بروزرسانی اطلاعات، تشکیل گروه در صورت همراهی خانواده و بستگان انتخاب کاروان اقدام نمایند و یا به دفاتر و شرکت‌های زیارتی در سطح استان مراجعه نمایند.

مدیر حج و زیارت استان افزود: تمامی دارندگان کارت‌های ودیعه گذاری عمره؛ درصورت فراموشی اولویت تشرف، می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد حج و زیارت و یا از طریق کد دستوری #۶۴۵۱۱*۴* با استقاده از تلفن همراه از اولویت کارت‌های ودیعه گذاری عمره خود (اولویت‌های ۶۰۰ گانه) مطلع شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار