پیکر شهید خوشنام وارد یاسوج شد / کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با حضور شهید گمنام آغاز می شود + ( تصاویر)

دقایقی پیش پیکر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس برای حضور در دومین کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد وارد یاسوج شد.
کد خبر: ۹۶۲۵۶۹۸
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، آیین استقبال از این شهید گمنام عصر امروز با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه فتح ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از کارکنان سپاه در فرودگاه یاسوج برگزار شد. . 

سرهنگ سعید برومند زاده معاون هماهنگ کننده سپاه فتح در این آیین گفت: این شهید خوشنام 17 ساله از منطقه عملیاتی شلمچه تفحص شده است و برای حضور در مراسم نهایی دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد وارد مرکزاستان شد.

وی بیان کرد: پیکر این شهید والامقام یکشنبه شب و دوشنبه شب ( 18 و 19 شهریور) از ساعت 20  در دهکده دفاع مقدس شهر یاسوج مورد استقبال مردم و مسئولان قرار می گیرد و بعد از اتمام کنگره ملی شهدا جهت تشییع و خاکسپاری به تهران منتقل می شود.

لازم به ذکر است،  دومین کنگره ملی 2000 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی در روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریور از ساعت ۲۰ شب در دهکده دفاع مقدس یاسوج برگزار خواهد شد.

 

پیکر شهید خوشنام وارد یاسوج شد / کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با حضور شهید گمنام آغاز می شود + ( تصاویر)پیکر شهید خوشنام وارد یاسوج شد / کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با حضور شهید گمنام آغاز می شود + ( تصاویر)پیکر شهید خوشنام وارد یاسوج شد / کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با حضور شهید گمنام آغاز می شود + ( تصاویر)پیکر شهید خوشنام وارد یاسوج شد / کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با حضور شهید گمنام آغاز می شودپیکر شهید خوشنام وارد یاسوج شد / کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با حضور شهید گمنام آغاز می شودپیکر شهید خوشنام وارد یاسوج شد / کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با حضور شهید گمنام آغاز می شودپیکر شهید خوشنام وارد یاسوج شد / کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با حضور شهید گمنام آغاز می شودپیکر شهید خوشنام وارد یاسوج شد / کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با حضور شهید گمنام آغاز می شود

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار