رئیس آموزش و پرورش دهگلان خبر داد:

تحصیل ۱۳ هزار دانش‌آموز در مدارس دهگلان

رئیس آموزش و پرورش دهگلان گفت: با شروع سال تحصیلی ۱۴۰۳ بالغ بر ۱۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس سطح دهگلان تحصیل می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۲۵۸۱۷
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸

محمدعلی محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،اظهار داشت: باتوجه‌به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید قرار داریم، تعداد دانش‌آموزان سطح شهرستان بالغ بر ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر بوده که از این تعداد حدود ۱۲۹۹۰ دانش‌آموز در مدارس دولتی، ۵۱۰ دانش‌آموز نیز در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش دهگلان گفت: از این تعداد دانش‌آموز در ۶۱۴ رده درس، ۱۰۸ مدرسه ابتدایی، ۳۹ مدرسه متوسطه اول و ۲۵ مدرسه متوسطه دوم سازماندهی و ثبت‌نام‌شده‌اند، حدود ۱۰۷۷ نیروی انسانی در قالب فرهنگیان و معلمین ابلاغیه را در جهت فعالیت به‌عنوان معلم و دبیر برای سال تحصیلی جدید دریافت کرده‌اند.

وی درباره پروژه مهر و بازگشایی مدارس عنوان کرد: برای شروع سال تحصیلی چندین برنامه در چندین بخش در نظر گرفته شده است، بخشی از برنامه‌ها بسته به نوع فعالیت مانند تأمین فضای فیزیکی، ساماندهی و تأمین تجهیزات موردنیاز رده‌های درس، تأمین معلم کیفی، به‌صورت کمی است.

محمدی با بیان اینکه شعار مهرماه در مدارس شهرستان دهگلان، معلم برای تمام کلاس‌ها است، افزود: یعنی کلاس بدون معلم نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه همه مقدمات بازگشایی مدارس در تابستان آماده می‌شود، خاطرنشان کرد: شروع سال تحصیلی مهر، مهری کیفی باشد؛ یعنی هم در بحث‌های کمی همه نیاز‌ها تأمین و آماده باشد و هم‌کلاس‌های درسی باکیفیت پیش برود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار