جذب ۶۸ نفر نیروی بهورز در خوزستان

معاون اجرایی مرکز بهداشت خوزستان گفت: به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در سطح دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ۶۸ نیروی بهورز از طریق آزمون کتبی به صورت پیمانی و قرارداد کار معین استخدام شوند.
کد خبر: ۹۶۲۵۸۴۳
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، دکتر مهرداد شریفی با بیان اینکه به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در سطح دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ۶۸ نیروی بهورز از طریق آزمون کتبی به صورت پیمانی و قرارداد کار معین استخدام شوند، گفت: این افراد با استناد به مجوز استخدام پیمانی به شماره ۱۰۲۵۵۸ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ سازمان اداری استخدامی کشور و شیوه نامه اجرایی جذب و پذیرش بهورز مصوب ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ هیات امنای دانشگاه، ۱۷ نفر پیمانی و ۵۱ نفر قرار دادی کار معین، در مجموع ۶۸ نفر از افراد واجد شرایط با استناد به ماده ۳۳ آئین نامه اداری استخدامی کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه از طریق آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی  وگزینش استخدام خواهند شد.  

وی افزود: خانه‌های بهداشت به عنوان اولین سطح ارائه خدمات بهداشتی درمانی در راستای تامین و ارتقا سطح سلامت آحاد جامعه روستایی هستند و در این سطح بهورزان به همه گروه‌های هدف، برنامه‌های بهداشتی شامل مادران باردار، کودکان، سالمندان و سایر گروه‌های سنی ارائه خدمت می‌کنند.  

دکتر شریفی با اشاره به اینکه در همین زمینه در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تعداد ۷۳۶ خانه بهداشت مصوب وجود دارد که از این تعداد ۶۶۷ خانه بهداشت فعال است، ادامه داد: از  یکهزار و ۶۶۷ نفر بهورز مصوب،  تعداد ۱۲۴۶ مشغول به هستند. برای ۲۸۹ نفر  بهورز جذب شده در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ از آبان ماه امسال دوره آموزشی در ۱۳ مرکز آموزش بهورزی شروع می‌شود.

معاون اجرایی مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه ۱۹۵ نفر جهت شرکت در آزمون بهورزی ثبت نام کردند که از این تعداد ۶۴ داوطلب زن و ۱۳۱ داوطلب مرد هستند، اضافه کرد: آزمون بهورزی ۱۶  شهریور ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹ صبح در محل دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد که از بین افراد واجد شرایط ۳ برابر ظرفیت پذیرش در فرآیند‌های مصاحبه تخصصی و گزینش در مراکز آموزش بهورزی به مدت دوسال دوره‌های آموزشی بهورزی را می‌گذرانند و پس از اتمام دوره و فارغ الحصیلی در خانه‌های بهداشت پذیرفته شده مشغول به ارائه خدمت به مردم محروم و شریف مناطق روستایی خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار