تکریم بازنشستگان باعث افزایش اعتماد به نفس و آرامش در افراد می شود

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تکریم بازنشستگان وظیفه‌ ای قانونی و اخلاقی است و موجب افزایش اعتماد به نفس و آرامش در افراد می شود.
کد خبر: ۹۶۲۵۸۵۳
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، حجت الاسلام محمد بهمن در دیدار با بازنشستگان منطقه پدافند هوایی ارتش اظهار کرد: در جامعه‌ ای که بر پایه ارزش‌ های انسانی و احترام متقابل بنا شده است، تکریم بازنشستگان به عنوان سرمایه‌ های گران‌ بهای جامعه، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

وی افزود: این عزیزان پس از سال‌ها تلاش و خدمت صادقانه، به دوران بازنشستگی می‌رسند و انتظار دارند از احترام و تکریم جامعه برخوردار باشند.

 بهمن با تاکید بر اینکه تکریم بازنشستگان، در واقع قدردانی از سال‌ ها تلاش و خدمات ارزشمند آن‌ هاست که در پیشرفت و توسعه جامعه نقش بسزایی داشته است، تصریح کرد: احترام به بازنشستگان، موجب افزایش اعتماد به نفس و امنیت روانی آن‌ها شده و احساس مفید بودن را در آن‌ها تقویت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بازنشستگان دارای تجربیات گران‌ بهایی هستند که می‌توانند در اختیار نسل جوان قرار دهند و به ارتقای سطح دانش و آگاهی جامعه کمک کنند، اذعان کرد: تکریم بازنشستگان، موجب ایجاد روحیه همدلی و تعاون در جامعه شده و به تقویت بنیان‌ های خانواده و جامعه کمک می‌کند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: تکریم بازنشستگان، وظیفه‌ای انسانی است و همه ما باید در حد توان خود برای ایجاد یک جامعه سالم و شاد برای بازنشستگان تلاش کنیم.

در این مراسم از خدمات سروان بازنشسته سید علیرضا خاکسار تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار