خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف گفت:

امروزه باید در جامعه مباحث احکام شرعی را بیشتر کار کنیم .

امروزه باید در جامعه مباحث احکام شرعی را بیشتر کار کنیم .
مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف گفت:امروزه باید در جامعه مباحث احکام شرعی را بیشتر کار کنیم و بتوانیم معما های جامعه را در خصوص احکام حل کنیم و کتاب های در این موضوع را به جوانان معرفی کنیم.
کد خبر: ۹۶۲۵۸۹۶
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رنجبرمسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در حضور جمعی از نیرو ها و کارکنان رسمی و وظیفه ناحيه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام به سخنرانی و بیان مطالبی در خصوص اخلاق و احکام شرعی پرداخت .

رنجبر گفت: امروزه باید در جامعه مباحث احکام شرعی را بیشتر کار کنیم و بتوانیم معما های جامعه را در خصوص احکام حل کنیم و کتاب های در این موضوع را به جوانان معرفی کنیم.

همچنین وی اظهار کرد : کتاب موثر ترین صد فرد تاریخ که نوشته مایکل اچ هارت  به بررسی صد فرد اثر گذار تاریخ پرداخته که در بین این ها به ده نفر رسیده است و از بین این ده نفر او به یک نفر رسیده است و آن هم حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم است.

وی افزود: نبی مکرم اسلام تنها فردی در تاریخ بودند که توانستند که در هر دو عرصه دینی و دنیوی به طور شگفت انگیزی موفق شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار