خبرهای داغ:
جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح:

محوری‌ترین شاخصه بسیج ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری است/ شجاعت، صداقت و رفاقت مردم لرستان زبانزد عام و خاص است

محوری‌ترین شاخصه بسیج ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری است/ شجاعت، صداقت و رفاقت مردم لرستان زبانزد عام و خاص است
جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح محوری‌ترین شاخصه بسیج را ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری دانست و گفت: شجاعت، صداقت و رفاقت مردم لرستان زبانزد عام و خاص است.
کد خبر: ۹۶۲۵۹۱۹
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، امیر ابراهیم گلفام جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز طی سخنانی در خرم آباد گفت:  شجاعت، صداقت و رفاقت مردم لرستان زبانزد عام و خاص است نقش استان لرستان در جنگ تحمیلی مهم و اثرگذار بود.

وی با اشاره به شجاعت و غیرت شهید چاغروند افزود: شهید چاغروند یکی از دلاور مردان لر است که با رشادت و حماسه آفرینی در ایام دفاع مقدس به عنوان یک خلبان، ضربات سهمگینی به دشمن بعثی وارد نمود و نقش مهمی در دفاع مقدس ایفا کرد.

جانشین معاونت فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح  با تأکید بر نقش جوانان در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: جوانان باید در عرصه فرهنگ و هنر، دفاعی، امنیتی، علم و فناوری و اقتصادی نقش آفرین باشند.  

امیر ابراهیم گلفام با تأکید بر اینکه در حال حاضر در حوزه دفاعی و امنیتی به یک بازدارندگی کامل رسیده ایم خاطر نشان ساخت: شاهد افزایش توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه شناختی هستیم که جوانان بصیر ایران اسلامی باید با سرلوحه قرار دادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اقدام هوشمندانه، میدان را از دست دشمن خارج کنند و بی‌گمان محوری‌ترین شاخصه بسیج و بسیجیان ولایت مداری و ولایت پذیری آنان است.  

جانشین معاونت فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح در ادامه، افزود: مبنای عمل و نظارت از بسیج، سند اعتلای بسیج است؛ در این سند تمامی ابعاد مختلف بسیج برای نقش آفرینی و میدان داری فعل و عمل تعریف شده است؛ که اجرای درست و هوشمندانه آن مورد انتظار است.

امیر گلفام در پایان تصریح نمود: اثرسنجی و اثربخشی کار‌ها همیشه باید در اولویت کار‌ها باشد و پیامد آن را بایستی سنجید و تاثیر آن در جامعه را مورد بررسی قرار داد در ضمن همواره باید برای اقدامات کلان، پیوست فرهنگی تنظیم و اجرایی شود.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار