خبرهای داغ:
فرماندار پلدختر در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس:

امنیت ، آسایش ،اقتدار و عزت امروز کشور مرهون خون شهدا دفاع مقدس است

امنیت ، آسایش ،اقتدار و عزت امروز کشور مرهون خون شهدا دفاع مقدس است
فرماندار پلدختر گفت: آسایش ،اقتدار و عزت امروز کشور مرهون خون شهدا و ایثار گرانی است که در سنگر دفاع مقدس از جان خود گذشتند.
کد خبر: ۹۶۲۵۹۲۴
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، عصر امروز فرماندار پلدختر در  نشست هفته دفاع مقدس که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امنیت ، آسایش ،اقتدار و عزت امروز کشور مرهون خون شهدا و ایثار گرانی است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از کشور و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

احسان علیپوری تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس را فرصتی ارزشمند دانست و گفت: این هفته فرصت مغتنمی است تا مدیران و معلمان از ظرفیت عظیم  دفاع مقدس و استقامت و پیروزیهای غرورآفرین این دوران برای فرهنگ سازی و تربیت نسل آینده استفاده کنند.

وی افزود: یادآوری رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس و انتقال این ارزشها ، بهترین راهکار برای تربیت نسلی شایسته در راستای حرکت در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی است.

فرماندار پلدختر بر هرچه بهتر برگزارکردن برنامه‌‌های  هفته دفاع مقدس در این شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: همه دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای هرچه بهتر و منسجم‌تر این  برنامه‌ها نهایت همکاری را داشته باشند.

در ادامه این جلسه مسئولان ادارات برنامه‌های پیشنهادی خود در هفته دفاع مقدس را مطرح و راهکارهای لازم را در اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها بیان کردند.

گفتنی است در این  جلسه سرهنگ محسن_رشیدی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان، سرهنگ مجید بیرانوند فرمانده ناحیه مقاومت  بسیج ، سرهنگ نبی اله جعفری معاون فرمانده انتظامی ، مریم نظری و بهمن صالحی نیا" بخشداران مرکزی و بالا گروه حضورداشتند. 

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار