خبرهای داغ:

جهاد امیدآفرینی برای خدمت‌ به مردم در دستور کار سپاه است

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: امیدواریم با نگاه گسترده و عمیق در حوزه خدمت‌رسانی به آحاد مردم، جهاد امیدآفرینی در مجموعه استان سمنان را رقم بزنیم.
کد خبر: ۹۶۲۵۹۴۵
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳

 
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بعدازظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مسؤول بنیاد تعاون بسیج استان سمنان و در جمع کارآفرینان برتر استان که در سالن شهید بسطامی سپاه استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: امروز در راستای جهاد امیدآفرینی مجموعه بنیاد تعاون بسیج در کشور در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کند.
وی ضمن قدردانی از حضور ارزشمند سردار بابایی، مدیر توانمندسازی بنیاد تعاون بسیج کشور در این آیین اظهار کرد: اقدامات خوب و اثرگذاری در مجموعه بنیاد تعاون بسیج استان سمنان با راهبری بنیاد تعاون بسیج در کشور انجام شده است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار کرد: شاهد هستیم بنیاد تعاون بسیج در استان سمنان و در کشور در قالب شرکت «جوان سیر ایثار» و شرکت «رهرو سپهر ایرانیان» خدمات بسیار ارزشمندی را به آحاد مختلف مردم ارائه می‌دهند.
شوقانی از دیگر اقدامات بنیاد تعاون بسیج در استان سمنان را مؤسسات علمی «رزمندگان» در حوزه مدارس و تحصیلات متوسطه و آمادگی برای ورود به تحصیلات عالیه، مؤسسه «طلوع نسل ظهور» در قالب مهدکودک‌ها، شرکت «رشد پایدار ایرانیان» در حوزه کشاورزی، مؤسسه «درمان بسیجیان» در استان و مؤسسه «پیشگامان» در حوزه دانش‌بنیان‌ها عنوان کرد.
 حجت الاسلام و المسلمین سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان نیز گفت: ترویج کار های نیک، خودداری از آزار و اذیت دیگران و خیرخواهی برای مومنان از جمله صفات یک مسلمان است. 
وی ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله  سرهنگ علی خالقیان در مسئولیت بنیاد تعاون بسیج استان و عرض تبریک به سرهنگ سعیدتقی پوربه عنوان مسئول جدید این بنیاد بر لزوم اطلاع رسانی  خدمات این مجموعه به عموم مردم تأکید کرد و بیان داشت: اطلاع رسانی این خدمات منجر به امید آفرینی در جامعه خواهد شد. 
وی با اشاره به  خدمات رسانی این بنیاد در حوزه حمل و نقل بر لزوم ارائه خدمات به تمام شهرهای استان تأکیدکرد و اظهار داشت :توسعه خدمات و ارائه آن به صورت عادلانه در تمام شهر ها و روستاهای استان در دستور کار قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با نگاه گسترده و عمیق در حوزه خدمت‌رسانی به آحاد مردم جهاد امیدآفرینی در مجموعه استان سمنان را رقم بزنیم.
در این مراسم که با حضور سردار محمدحسین بابایی، مدیر توانمندسازی بنیاد تعاون بسیج کشور برگزار شد، سعید تقی‌پور به‌عنوان مسؤول بنیاد تعاون بسیج استان سمنان معرفی و از زحمات چندین ساله سرهنگ علی خالقیان در این مسؤولیت تقدیر و تشکر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار