مدیر سازمان تعاون روستایی استان زنجان :

مهمترین شاخص تعاونی‌های روستایی مردمی بودن آنها است

زنجان- مدیر سازمان تعاون روستایی استان زنجان با بیان اینکه مهمترین شاخص تعاونی‌های روستایی مردمی بودن آنها است گفت:در استان زنجان شامل ۱۶۸ نوع تعاونی اتحادیه و تشکل است که عمده وظایف آنها ارائه خدمات به مردم روستایی و کشاورز است.
کد خبر: ۹۶۲۶۱۴۸
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹

مهمترین شاخص تعاونی‌های روستایی مردمی بودن آنها استبه گزارش خبرگزاری بسیج زنجان عبدالله جعفری اظهار داشت: شبکه تعاون روستایی در استان زنجان شامل ۱۶۸ نوع تعاونی اتحادیه و تشکل است که عمده وظایف آنها ارائه خدمات به مردم روستایی و کشاورز اعم از تامین نیازهای معیشت و تامین نیازهای فنی و حرفه‌ای آنها است.

وی افزود: مهمترین نقش شبکه تعاونی‌های روستایی به واسطه مردم اتفاق می‌افتد و می‌توان گفت تنها شبکه‌ای است که به معنای واقعی مردمی بوده و اعضا و هیئت مدیره آن نیز افتخاری و از خود مردم بوده و مالک شرکت نیستند.

جعفری بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری شبکه تعاون روستایی به دلیل مردمی بودن در تولید و توزیعی از نقاط برجسته نظام اقتصادی جمهوری اسلامی است. 

وی تصریح کرد: تبلور عینی و واقعی مردمی بودن اقتصاد در شبکه تعاونی‌ها قابل رصد و مشاهده است، تعاونی‌ها را مردم تاسیس کردند و تعاونی‌ها هم در جهت حل مشکلات اجتماعی معیشتی و نیازمندی‌های حرفه‌ای اعضای خود به ویژه جامعه روستای حرکت می‌کند.

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار