خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی:

درخشش فرزندان و همسران کارکنان پلیس خراسان‌ جنوبی در مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا

حجت‌الاسلام صفورائی از افتخارآفرینی ۱۲ نفر از فرزندان و همسران کارکنان انتظامی استان در پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت خانواده های کارکنان و خواهران شاغل انتظامی جمهوری ا.ایران در مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۶۲۳۷
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام صفورائی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌ جنوبی با اشاره به افتخارآفرینی فرزندان و خانواده‌های کارکنان پلیس استان در مسابقات قرآنی فراجا افزود: در این دوره از مسابقات و در رشته حفظ ۲۰ جزء محمد صادق رضائی رتبه اول را در بخش پسران بالای ۱۶ سال و امیر محمد طالبی در حفظ ۲۰ جزء پسران زیر ۱۶ سال رتبه دوم و سعید جوادنیا در رشته حفظ ۳ جزء پسران بالای ۱۶ رتبه اول را کسب کردند.

وی افزود: در رشته حفظ ۳ جزء پسران بالای ۱۶ علی عباسی رتبه دوم و در رشته اذان پسران بالای ۱۶ سال علی عاملی نیا توانستند رتبه دوم را کسب کنند.

 وی بیان کرد: خانم اقدس فرخنده جوادی در رشته حفظ ۵ جزء بخش همسران رتبه دوم و خانم زهرا خسروی در رشته حفظ ۱۰ جزء دختران زیر ۱۶ سال توانستند رتبه دوم را کسب نمایند.

حجت الاسلام صفورایی در ادامه با اشاره به نتایج بخش درک مفاهيم و نکات تفسیری و نهج‌البلاغه این دوره از مسابقات اضافه کرد: خانم مبینا امامدادی در رشته درک مفاهیم و نکات تفسیری فرزندان دختر رتبه اول و محمد صادق رضائی در رشته درک مفاهیم فرزندان پسر رتبه سوم و خانم زهرا سعیدی در رشته درک مفاهیم و نکات تفسیری سطح یک همسران توانستند رتبه دوم را کسب نمایند.

 رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی در پایان یادآور شد: خانم کوثر بنی‌اسدی در بخش نهج البلاغه فرزندان دختر رتبه سوم و علیرضا صادقی در بخش نهج‌البلاغه فرزندان پسر توانستند رتبه دوم را کسب نمایند.

پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت خانواده های کارکنان و پانزدهمین دوره مسابقات خواهران شاغل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مدت سه روز از ۱۷ تا ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۳ و با حضور ۶۰۰ نفر از متسابقین در مشهد مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار