خبرهای داغ:
گفتگو با نماینده مردم تهران در مجلس؛

اقدامات جهادگران بسیجی در مناطق سنی‌نشین، نقش بسزایی در افزایش وحدت ملی داشته است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات گروه‌های جهادی و جهادگران بسیجی در مناطق سنی‌نشین، نقش بسزایی در افزایش وحدت ملی داشته است.
کد خبر: ۹۶۲۶۳۹۴
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳

 
 
پیمان فلسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ، با اشاره به هفته وحدت و تاثیر اقدامات وحدت گرایانه بسیج در این رابطه بیان کرد: در کشور ایران که مذهب رسمی آن تشیع است، شاهد آن هستیم که مسلمانان اعم از شیعه و سنی و پیروان دیگر ادیان و مذاهب بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در آن با صلح و آرامش زندگی می کنند.  


وی ادامه داد: در بسیاری از مناطق کشور از جمله در مناطق مرزنشین کشور،  برادران اهل سنت زندگی می کنند و حضور موثری در حفاظت ار مرزهای کشور دارند و امنیت و آرامش خطوط مرزی کشور مرهون ایثار و فداکاری های این عزیزان است؛ همین امر یکی از نقاط برجسته نظام جمهوری اسلامی است. آن هم باوجود دشمنی و کارشکنی های دشمنان نظام و انقلاب که با تمام تلاش های خود تاکنون نتوانستند وحدت بین شیعه و سنی را مورد هجمه قرار دهند.  

نماینده تهران در مجلس با اشاره به اقدامات گروه های جهادی بسیج سازندگی در عمران و آبادانی مناطق محروم کشور عنوان کرد: همه مردم شاهد فعالیت دلسوزانه، مجاهدانه و بدون چشمداشت  گروه های جهادی در مناطق سنی نشین همچون استان های سیستان و بلوچستان، گلستان، آذربایجان غربی و کردستان بوده و هستند و این اقدامات ارزشمند و تاثیرگذار برکسی پوشیده نیست. البته از دیگر عرصه های برادران بسیجی در حوادث و بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله است که به صورت داوطلبانه و جان برکف به مردم همه نقاط کشور خدمت رسانی می کنند.  

فلسفی با اشاره به اینکه در دوره ای فرمانده پایگاه بسیج وزارت جهادکشاوری بودم، اظهار کرد: اقدامات گروه های جهادی بسیج در مناطق سنی نشین، نقش بسزایی در افزایش وحدت ملی و همچنین تقویت همگرایی پیروان اهل تسنن و تشیع در کشور داشته است.  
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار