خبرهای داغ:

برگزاری نخستین همایش جامع رهیافت همکاری بین المللی اقتصادی ایران و عمان در اهواز

نخستین همایش جامع رهیافت همکاری بین المللی اقتصادی ایران و عمان در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۶۴۰۴
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، نایب رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت:در این همایش هیئت ۱۵ نفره تجاری عمان به ریاست رئیس اتاق بازرگانی استان شمال شرقی این کشور شرکت داشتند و ظرفیت‌های سرمایه گذاری و همکار‌های اقتصادی و تجاری میان دو کشور بررسی شد.

شهلا عموری با اشاره به اینکه بزودی قرارداد خواهر خواندگی میان استان‌های خوزستان و شمال شرقی عمان به امضا می‌رسد، افزود: نمایشگاه دائمی خوزستان در اتاق بازرگانی استان شمال شرقی عمان راه اندازی خواهد شد. در سفر هیئت تجاری عمان توافق نامه همکاری میان منطقه آزاد اروند و این هیئت به امضا رسید.

شیخ محمد بن ناصر المسکری، رئیس اتاق بازرگانی استان شمال شرقی عمان نیز در این نشست گفت: ظرفیت‌های تجاری بزرگی برای سرمایه گذاری در استان خوزستان وجود دارد و در این سفر راهکار‌های توسعه همکاری میان کشور عمان و استان خوزستان مورد بررسی قرار گرفت.

شیخ راشد بن سعید، دبیر کمیته امنیت غذایی هیئت تجاری عمان نیز عنوان کرد: برای توسعه تجارت و گردشگری باید در ابتدا خط هوایی بین خوزستان و کشور عمان برقرار شود.

 هیئت تجاری عمان از اوایل هفته به خوزستان سفر و از ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری استان از جمله خرمشهر، آبادان، بندر امام خمینی و اهواز بازدید کرد.

در این همایش نمایشگاهی از ظرفیت‌های اقتصادی، تجاری، صنعتی و سرمایه گذاری استان خوزستان برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار