خبرهای داغ:

امضای تفاهم‌نامه تامین ۲۰ دستگاه آمبولانس برای آبادان و خرمشهر

مدیر امور بین الملل سازمان اورژانس کشور گفت: سازمان‌های منطقه آزاد اروند و اورژانس کشور، روز دوشنبه تفاهمنامه تامین ۲۰ دستگاه آمبولانس برای شهرستان‌های آبادان و خرمشهر را امضا کردند.
کد خبر: ۹۶۳۴۲۷۶
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷

مجتبی خالدی اظهار کرد: در نشست مشترک مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند و رییس سازمان اورژانس کشور مقرر شد، سازمان منطقه آزاد اروند اعتبار خرید حداقل ۱۰ دستگاه آمبولانس را تامین کند.

وی افزود: همچنین، سازمان اورژانس کشور نیز متعهد به تامین ۱۰ دستگاه شد تا در مجموع ۲۰ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان امدادی شهرهای آبادان و خرمشهر اضافه شود.

خالدی در ادامه با تاکید بر آمادگی سازمان اورژانس کشور برای همکاری با منطقه آزاد اروند در واردات آمبولانس‌ها خاطرنشان کرد: سازمان اورژانس کشور آماده است تا با همکاری منطقه آزاد اروند، آمبولانس‌های مورد نیاز را وارد کشور کند و آن‌ها را با اولویت استان خوزستان توزیع کند.

وی با اشاره به بازدید رییس سازمان اورژانس کشور از ساختمان جدید مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در حاشیه بازدید از این ساختمان، توافق شد که دانشگاه علوم پزشکی آبادان با حمایت سازمان اورژانس کشور، اقداماتی جهت تکمیل این ساختمان انجام دهد.

مدیر امور بین الملل سازمان اورژانس کشور در ادامه به بازدید از پروژه بیمارستان مرکز قلب جنوب غرب استان خوزستان اشاره کرد و افزود: این بیمارستان تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و سازمان منطقه آزاد اروند در تلاش است تا در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی خود به تکمیل این پروژه کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: رییس سازمان اورژانس کشور در جریان این سفر، از پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای بازدید کرد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اولویت‌بندی راه‌اندازی پایگاه‌های مصوب اورژانس، که در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ به مرحله اجرا خواهد رسید، انجام شد.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیرمجموعه خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار