در آستانه بازگشایی فصل مدارس؛

روش‌های مشارکت در جشن عاطفه‌ها در کرمان اعلام شد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در آستانه بازگشایی مدارس، برنامه‌های جشن عاطفه‌ها و روش‌های مشارکت در این جشن به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند و محروم را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۶۲۶۵۸۱
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، ناصر عسکری نژاد امروز ۲۱ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها در استان کرمان با هدف کمک به تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموز نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد، با شعار«مشق همدلی» در حال برگزاری است.

وی گفت: این جشن ملی هر ساله همزمان با سراسر کشور با همکاری آموزش و پرورش، پایگاه‌های بسیج، سازمان دانش آموزی، مراکز نیکوکاری و همچنین مشارکت و همدلی آحاد مختلف مردم خیّر و نیکوکار در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: جشن عاطفه‌ها از ۱۵ شهریورماه آغاز شده و تا ۳۰ مهر ماه با عنوان«هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه‌ها» همراه با نواخته شدن نمادین زنگ عاطفه‌ها در مدارس استان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۵۱ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، افزود: به منظور تامین و تهیه بسته‌های فرهنگی و آموزشی، کمک هزینه تحصیلی، لوازم‌التحریر، کیف، کفش و لباس فرم مدرسه برای این دانش آموزان، از همه خیران حقیقی و حقوقی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی دعوت به عمل می‌آید تا در این پویش ملی مشارکت نموده و کمیته امداد را برای ارائه خدمت با کیفیت به دانش آموزان نیازمند یاری کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند برای مشارکت در جشن نیکوکاری کمک‌های غیرنقدی خود را به ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در سراسر استان تحویل دهند و همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۶۱ به نام کمیته امداد پرداخت کنند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار