نمایشگاه اسوه فرصتی برای پیشبرد اهداف برنامه های پایگاه‌ها

نسب امیری گفت: نمایشگاه اسوه فرصتی است تا پایگاه های مقاومت شرکت کننده، از تجربیات یکدیگر در پیشبرد کیفیت و تأثیرگذاری برنامه هایشان استفاده کنند.
کد خبر: ۹۶۲۶۵۸۵
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳

به گزارش  خبرگزاری بسیج از کرمان، به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت نمایشگاه اسوه در حسینیه شهدای شهر جیرفت برپا شد.
محسن نسب امیری در حاشیه برپایی این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه طرح اسوه سپاه ثارالله کرمان شامل ۱۳ غرفه از دستاوردها، عملکرد یکساله و توانمندی های پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت افزود: امروز پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان جیرفت در این نمایشگاه ها، عملکردشان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و‌ صنایع دستی را به نمایش گذاشتند.


وی خاطرنشان کرد: هدف از برپایی نمایشگاه اسوه این است که مردم با فعالیت های پایگاه های مقاومت بسیج و همچنین با تاثیراتی که این پایگاه ها در عرصه های فرهنگی و اجتماعی شهرستان دارند، آشنا شوند.


نسب امیری اظهار کرد: این نمایشگاه فرصتی است تا پایگاه های مقاومت شرکت کننده، از تجربیات یکدیگر در پیشبرد کیفیت و تأثیرگذاری برنامه هایشان استفاده کنند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت یادآور شد: در این نمایشگاه تولیدات دستی و یا مشاغل خانگی که در پایگاه های مقاومت بسیج خواهران انجام می شود به مردم و سایر پایگاه ها معرفی می شود و همچنین زمینه ای برای فروش این تولیدات است.


وی با بیان اینکه نمایشگاه اسوه یکروزه است، اضافه کرد: از بین پایگاه های مقاومت شرکت کننده، توسط شوراهای راهبردی و تخصصی ناحیه شهرستان بررسی می شود دو پایگاه مقاومت بسیج با بهترین عملکرد به عنوان پایگاه های اسوه به مرکز استان معرفی می شوند و در آنجا از بین پایگاه های اسوه سطح استان نیز یک یا دو نواحی به عنوان نواحی منتخب پایگاه های اسوه به کشور معرفی می شوند.


نسب امیری عنوان کرد: امیدواریم شهرستان جیرفت در این عرصه هم در سطح استان و هم در سطح ملی با ارائه عملکرد قابل توجه بتواند توانمندی های خود را به نمایش بگذارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار