خبرهای داغ:
جانشین فرمانده کل سپاه:

اقدامات مجاهدانه نیروهای مقاومت همچون‌ یمن؛ آمریکا و اسرائیل را مستأصل کرده است

سردار فدوی گفت: یکی از نیروهای مقا مت که یمن است آمریکا و اسرائیل را مستأصل کرده است و خودشان اذعان می کنند نمی توانیم مستقیما با انصارالله یمن مبارزه کنیم و آمریکایی ها بمب های خودرا بر سر مردم یمن می ریزند درحالی که نیروهای مقاومت یمن هر روز قوی تر می شوند.
کد خبر: ۹۶۲۶۶۱۰
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اجلاسیه ی ملی  شهدای جهاد و خدمت" در شهرستان فردوس گفت: امروز بیش از ۴۷ سال است که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و در این سال های طولانی جلوه های عظیمی از توانمندی ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را شاهد هستیم و در اوج هستیم.

وی عنوان کرد: این روند خدمت و حرکت های جهادی لازم است امروز به اوج برسد تا همه ی عالم اذعان کنند ایران اسلامی در این راه هم توانست به اوج برسد و در دنیا مطرح باشد در خدمت بی منتی که مردم می بینند، احساس می کنند.

سردار فدوی ادامه داد: هر روز که از عمر انقلاب اسلامی گذشت دشمنان توانایی های انقلاب را بهتر فهمیدند و اذعان دارند که نمی توانند با دسیسه ها و توطئه های مختلف در مقابل انقلاب اسلامی قد علم کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به راه‌اندازی هشت سال جنگ تحمیلی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان اسلام در این هشت سال تمام توانمندی های خود را بر علیه ما به کار گرفتند و هنوز هم این دشمنی ها ادامه داردو مردم کشور در مدت جنگ تحمیلی درگیر مقابله با دشمن در دفاع از کشور بودند و برای فعالیت در عرصه های مختلف اقتصادی فرصت فعالیت پیدا نکردند.

وی ادامه داد: وقتی کار برای خدا، با اخلاص و صدق انجام شود شکل جهاد به خود می گیرد بنابراین کار جهادی با کار غیر جهادی فرق می کند چرا که وقتی کار برای خدا انجام بشود خداوند متعال ضمانت کرده که بهترین پاداش را به فرد بدهد و خدارا شکر این کارها در کشور ادامه داراست.

سردار فدوی با بیان اینکه کار جهادی شغل نیست و درآمد ندارد گفت: کار جهادی خدمتی برای خدا و خلق است و به حسب ظاهر فرد مزدی دریافت نمی کند و یکی از این کارهای ارزشمند اجلاسیه ی ملی شهدای جهاد و خدمت است که امروز در فردوس برگزار شد.

وی ادامه داد: قطعا در حرکت جهادی سال ۱۳۴۷ هیچ انگیزه‌ای جز رضای خدا و خدمت به خلق مدنظر نبوده است و براساس آیه قرآن تمام عبادت ها یک پاداش دارد اما خدمت به خلق ۹ پاداش بدنبال دارد.

سردار فدوی گفت: خدمت به مردم در شرایط حساس مثل سیل و زلزله توسط جهادگران و نیروهای خدمات رسان در همان لحظه بسیار ارزشمند و مهم است. اگر کارهای خدمات‌رسان سریع تر انجام شود خدا راضی و مردم خیالشان زودتر راحت می شود.

وی ادامه داد: اقداماتی که امروز بسیج سازندگی در محرومیت زدایی، آبرسانی، آسفالت معابر انجام می دهد مصداق خدمت جهادی سریع به مردم است و هر کسی در مسیری باشد که به بندگان خدا خدمت کند در روندی قرارگرفته است که خدا برای او پاداش مضاعف در نظر گرفته است.

سردار فدوی افزود: تلاش ما در این سال های طولانی باعنایت خداوند این بوده است که هر روز در خدمت به مردم در کشور اضافه بشود چرا که کشور ما بسیار گسترده و بزرگ است بعضی از استان ها از جمله خراسان جنوبی وسعت بزرگی دارد و این گستردگی باعث می شود که نیازهای بیشتری به دنبال داشته باشد و این نیازها حتما باید برطرف شود و قطعا خداوند متعال در این مسیر عنایت می‌کند که این نیازها به خوبی و سرعت رفع شود. 

وی ادامه داد: به دنبال ایجاد مسئله کرونا رهبر معظم انقلاب دستور تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی ( ع ) را صادر فرمودند تا همه با کمک بسیج بتوانند به انجام کارهای عام المنفعه بپردازند .

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: در دوران خدمت شهید رئیسی انجام خدمات به مردم روند رشد بسیار بی نظیری پیدا کرد و علی رغم تمام کمبودها اقدامات محرومیت زدایی و عام المنفعه بسیج و سپاه به کمک دستگاه های اجرایی در کشور گسترش یافت.

وی بر وحدت و اتحاد بین همه ی نهاد ها و مردم تاکید کرد و گفت: این امر در دولت شهید رئیسی انجام شد و انشاالله در دولت چهاردهم ادامه خواهد داشت تا تمام گرفتاری های کشور رفع شود و تمام برنامه هایی را که شروع کردیم با سرعت بیشتری به انجام برسد.

سردارفدوی اظهار داشت: کارهای کوچک در کشور به سرعت انجام شود تا ما بتوانیم کارهای بزرگ تر را انجام دهیم و در نبرد نظامی با دشمنان جمهوری اسلامی به تکالیف خود بیشتر از قبل توجه کنیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از نیروهای مقاومت که یمن است آمریکا و اسرائیل را مستأصل کرده است و خودشان اذعان می کنند نمی توانیم مستقیما با انصارالله یمن مبارزه کنیم و آمریکایی ها بمب های خودرا بر سر مردم یمن می ریزند درحالی که نیروهای مقاومت یمن هر روز قوی تر می شوند.

وی افزود: وقتی بتوان کارهای سخت را با موفقیت انجام داد قطعا می توان کارهای خیر را هم به سرعت انجام داد .

کار سخت کاری است که در انجام آن پای جان درمیان است ،عزیزترین چیزی که هر فردی دارد .درجنگ تحمیلی هر لحظه امکان داشت رزمنده ی اسلام شهید بشود اما رزمندگان اسلام به نبرد خود ادامه دادند و به پیروزی رسیدند امروز در نبرد اقتصادی کار به آن سختی نیست و آسوده تر است و باید تلاش شود تا در این عرصه هم موفق باشیم .

سردار فدوی افزود: قطعا وعده خدا در کارهای سخت و سهل حق است و محقق می شود و هر فردی در هر پستی باید تکلیف خود را بداند و مصمم آنرا انجام دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: باید تمام توانمندی های کشور معطوف به خدمت برسد تا به نتیجه رسید باید با کار جهادی بتوان قسمت اعظمی از کارها رو انجام داد.

سردار فدوی در ادامه به روز ۱۳ شهریور که مصادف با سالروز حضور رهبر معظم انقلاب برای امداد رسانی در زلزله فردوس در سال ۱۳۴۷ است، اشاره کرد و گفت: این روز می تواند به عنوان یک مشوق و الگو قرار گیرد که هر سال بتوانیم نشان فردوس را به عنوان یک نشان برتر جهادی به جهادگران اعطا کنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار