آیین "شب شعر جوان" در زاهدان برگزار شد/مجموعه شعر شاعران استان منتشر می شود

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مجموعه شعر شاعران استان به ویژه شاعران انجمن های شعر و ادب در تیراژ بالایی چاپ می شود.
کد خبر: ۹۶۲۶۶۶۲
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان؛ داود صیاد در آیین "شب شعر جوان" که شامگاه سه‌شنبه با حضور شاعران جوان استان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، موسسه فرآیین نیمروز و انجمن شعر و ادب زاهدان در فرهنگ سرای جوان شهرستان زاهدان برگزار شد، بیان کرد: رخدادهای مبارکی در مجموعه فرهنگ و هنر استان به ویژه در حوزه ادبیات در حال رقم خوردن است.

وی افزود: با توجه به آثار موجود، انجمن شعر و ادب زاهدان شرایط رو به رشدی داشته است.

صیاد اضافه کرد: جان کلام و محتوای شعر شاعران جوان نشان می‌دهد که انجمن شعر و ادب زاهدان مسیر درستی را طی می‌کند که جا دارد از دست اندرکاران و شاعران قدردانی کرد.

وی ادامه داد: با موافقت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مجموعه شعر آثار شاعران استان به ویژه شاعران انجمن های شعر و ادب در تیراژ بالایی چاپ می شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: مجموعه شعری که در آینده چاپ می شود، جریان امروز شعر استان را نمایندگی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه داریم شعر شاعران جوان را با حساسیت بیشتری پیگیری کنیم و به صورت فصلی، شاعر جوانی که بیشترین رشد در آثار وی دیده می شود را مورد توجه و تقدیر قرار دهیم.

صیاد افزود: با توجه به این مهم از شاعران پیشکسوت و ارجمندمان خواسته ایم تا نظاره گر نتیجه انتقال تجارب خود در انجمن های ادبی باشند، همچنین غالب شعرخوانی ها به شاعران جوان و نو قلم اختصاص یافته است.

گفتنی است؛ در این آیین از استاد و شاعر پیشکسوت و رئیس سابق انجمن شعر زاهدان و آرزو صیادی سالار شاعر جوان فصل که آثارش رشد محسوسی داشته قدر دانی شده است .

همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به همراه رئیس انجمن شعر و ادب زاهدان و جمعی از پیشکسوتان شعر و ادب استان از شاعران تقدیر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار