یادواره شهدا نماد وحدت و همدلی ملی/بیست و پنجمین یادواره ۳۴ شهید روستای خرق شهرستان فاروج

بیست و پنجمین یادواره ۳۴ شهید روستای خرق از توابع بخش مرکزی شهرستان فاروج با حضور جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی فر با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۶۷۴۹
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰

همدلی مسئولین برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، بیست و پنجمین یادواره ۳۴ شهید روستای خرق از توابع بخش مرکزی شهرستان فاروج با حضور جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی فر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی حجت الاسلام و المسلمین علی نوروزی، مسئولین کشوری، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مردم با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر کشور، تجلیل از ایثارگری‌ها و فداکاری شهیدان در آستان مقدس امامزاده عبدالرحمن بن موسی جعفر (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر در این یادواره ضمن اشاره به برخی خصوصیات بارز شهدا و اهمیت یادآوری فداکاری های شهیدان گفت: وقتی شهیدی در یک شهر یا روستا دفن می‌شود، آن شهر و آن کشور باید یک محیط پاکیزه و عاری از گناه باشد. قصد دشمنان برای شکست دادن انقلاب حذف نام شهدا از اذهان مردم است، اما هرچقدر تلاش کرده یاد و خاطره ایشان هر روز پررنگ‌تر شده است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه یادواره شهدا فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان است اظهار نمود: توجه به زندگی شهدا و سبک زندگی ایشان می‌تواند به‌عنوان الگو برای جوان ایرانی باشد و بخش‌های مختلف زندگی ایشان به عنوان یک مکتب و دانشگاه برای ما است. ما باید همواره به یاد داشته باشیم که این امنیت و آرامش نتیجه فداکاری‌های بزرگ مردانی است که جان خود را در راه وطن نثار کردند.

حجت السلام و المسلمین طیبی فر در پایان با تشکر از برگزاری مردمی این یادواره‌ها افزود: یادواره‌هایی از این دست یک تودهنی بزرگ بر دشمنانی است که در پی خاموش کردن یاد شهدا از اذهان مردم هستند. شهیدان با جانفشانی خود، امنیت و آرامش امروز ما را فراهم کردند و بر ماست که یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگه داریم.

این یادواره به عنوان نمادی از وحدت و همدلی ملی، مورد استقبال گسترده مسئولین و مردم قرار گرفت و نشان دهنده عزم راسخ جامعه برای پاسداشت یاد شهیدان است. برگزاری این مراسم ها نه تنها به تقویت فرهنگ ایثار و شهادت کمک می‌کند، بلکه فرصتی برای تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر است.

خبرنگار/ سید یحیی هاشمی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار