آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مالک اشتر مشهد برگزار شد+عکس

آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مالک اشتر مشهد با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) حجت الاسلام و المسلمین برهان باقری در جمع پاسداران حریم ولایت برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۷۷۹۴
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵

آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مالک اشتر مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مالک اشتر مشهد با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) حجت الاسلام برهان باقری، مسئول امور روحانیون در سپاه امام رضا (ع)، فرماندهان و همکاران پایور این ناحیه در محل نمازخانه برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام جمال بخشایی، گزارشی از فعالیت‌ها و دستاورد‌ها در طول دوره مسئولیت ارائه کرد و از زحمات و همکاری‌های بسیجیان و مسئولان این ناحیه که وی را در انجام این وظیفه مهم یاری کردند قدردانی و تشکر کرد. 

وی با اشاره به اهمیت نقش بسیج در تحقق اهداف نظام اسلامی، بر لزوم استمرار فعالیت‌های نمایندگی ولی فقیه تاکید کرد و افزود: نمایندگی ولی فقیه به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان‌های سپاه وظیفه خطیر پاسداری و حفاظت از ارزش‌ها وعقاید دینی و انقلابی را در بسیج و سپاه عهده دار می‌باشد.

در ادامه حجت الاسلام هاشمی صدر بر ضرورت همدلی و همکاری همه جانبه برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد و خواستار مشارکت فعال بسیجیان و همکاران پایور در برنامه‌های نمایندگی ولی فقیه شد.

در پایان این آیین، با حضور حجت السلام باقری، مسئول امور روحانیون، فرمانده ناحیه و مسئول حفاظت با اهدای لوح سپاس از خدمات و تلاش‌های حجت الاسلام و المسلمین جمال بخشایی تجلیل و با اهدای حکمی حجت الاسلام هاشمی صدر با توجه به سوابق و تجربه ارزشمندشان به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مالک اشتر مشهد معرفی شد.

خبرنگار/ عبدالنبی حدادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار