خبرهای داغ:

نمایشگاه طرح اسوه بسیج در کرخه

نمایشگاه دو روزه طرح اسوه در مصلی نماز جمعه شهرستان کرخه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۲۶۷۵۱
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سرگرد پاسدار سیدعیسی فواضلی جانشین سپاه ناحیه کرخه گفت: ۵ پایگاه نمونه مقاومت بسیج دستاورد‌ها و فعالیت‌های خود را در معرض دید عموم مردم قرار دادند. خدمات پایگاه‌های بسیج که می تواند در کنار دستگاه‌های حاکمیتی کمک حال باشد.

جانشین سپاه کرخه افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه انتقال تجربیات ارزیابی مدیران برتر در راستای خدمت رسانی، محرومیت زدایی، صنایع دستی، ارزیابی و معرفی پایگاه‌های مقاومت بسیج برتر کشور است .

وی ادامه داد:این نمایشگاه فرصت بسیار ارزشمند و بسیار خوبی برای تبادل تجربیات بین پایگاه ها و بسیج محلات است و در این فرصت پایگاههای بسیج در کنار هم این تجربه ها را می توانند در محلات و مساجد خودشان مورد استفاده قرار دهد.

فواضلی با اشاره به توانمندیهای بسیجیان برای خدمت به مردم در عرصه مختلف گفت: از توانمندی بسیجیان در رفع مشکلات و معضلات در حوزه های مختلف اجتماعی بهره می گیریم و این نمایشگاه تبلوری از توان و تخصص بسیجیان در پایگاههای مقاومت بسیج محلات است.

فواضلی در پایان گفت :در این غرفه‌ها محصولات مختلف از جمله صنایع دستی، خوراکی، اختراعات و… عرضه و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار