خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

انقلاب اسلامی باید باقی بماند تا حق مظلوم ادا شود/الگوی فلسطین و حزب الله انقلاب اسلامی است

سردارملک شاهکوهی گفت: امروز اگر فلسطین زنده است، کرانه باختری زنده است به برکت ایران اسلامی است امروز اگر حزب الله لبنان لرزه بر بدن رژیم صهیونیستی انداخه است به برکت انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۹۶۲۶۸۲۰
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹

ما ارده کرده ایم اسرائیل را از بین ببریم  و به همه هم اعلام می کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان: سردار ملک شاکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در هجدهمین یادواره شهدای غرب و شمال غرب کشور که ظهر امروز در شهرستان کردکوی برگزار شد گفت: یک وقت نشود در این سردی و گرمی روزگار کم بیاریم، جنگ همچنان باقی است، دفاع همچنان باقی است. 

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان تصریح کرد: دشمن در میدان است و به طریقی میخواهد مارا از بین ببرد  این اراده دشمن است. ماهم ارداه کرده ایم آن ها را از بین ببریم، ما ارده کرده ایم اسرائیل را از بین ببریم  و به همه هم اعلام می کنیم.

سردار ملک شاهکوهی عنوان کرد: امروز کشتی های اسرائیلی  در خلیج عدن و دریای سرخ توسط یمن مورد حمله قرار میگیرند، یمن یعنی جمهوری اسلامی ایران یمن دارد کشتی های اسرائیلی را غرق میکند و نفس آن ها در نمی آید.

 وی اظهار داشت:  امروز اگر فلسطین زنده است، کرانه باختری زنده است به برکت ایران اسلامی است امروز اگر حزب الله لبنان لرزه بر بدن رژیم صهیونیستی انداخه است به برکت انقلاب اسلامی است، پس انقلاب اسلامی باید باقی بماند تا حق مظلوم ادا شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خاطر نشان کرد: شهدای کرستان مظلوم هستن و من دیدم با چشم خودم کسانی که ایستاده  روی قلعه ها برای تامین و نگهبانی یخ زدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار