خبرهای داغ:

شوش گرمترین شهر خوزستان/ روند کاهشی دما از امروز در استان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با معرفی شوش به عنوان گرمترین شهر خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: شوش در شبانه روز گذشته با ۴۹.۸ و ایذه با ۲۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده‌اند.
کد خبر: ۹۶۲۶۸۳۹
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان محمد سبزه زاری روز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه ای با بیان اینکه براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، از امروز تا روز شنبه دمای هوای استان روند کاهشی دارد اظهار کرد: طی امروز تا شنبه (به ویژه امروز و فردا) سرعت وزش بادها در بخش های غربی، جنوبی، جنوب غربی و مرکزی به صورت متوسط تا نسبتاً شدید و همراه با تندبادهای لحظه ای خواهد بود.

وی با بیان اینکه احتمال خیزش گردوخاک های محلی و موقتی در برخی مناطق استان وجود دارد گفت: شمال خلیج فارس نیز طی این مدت مواج است.

سبزه زاری تصریح کرد: از اواخر جمعه تا دوشنبه (به ویژه صبحگاه و شامگاه)، جریانات جنوبی ابتدا در سواحل شرقی و به تدریج در سواحل و مناطق جنوب شرقی و جنوبی سبب افزایش رطوبت و شرجی می شوند.

مدیر کل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته صفی آباد دزفول و شوش با دمای ۴۹.۸ و ایذه ۲۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۴۸.۲ و کمینه دمای ۲۹.۶ درجه سانتیگراد رسیده است.

روز گذشته اداره کل هواشناسی خوزستان کاهش محسوس دما حدود سه تا هشت درجه از امروز تا روز شنبه هفته آینده را در سطح استان پیش‌بینی کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار