خبرهای داغ:

دیدار عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با قهرمان خوزستانی پارالمپیک

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در منزل قهرمان خوزستانی پارالمپیک از وی تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۶۲۶۸۴۶
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، جمعی از مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واستاندار خوزستان با قهرمان خوزستانی پارالمپیک صادق بیت سیاح  دیدار و از وی تجلیل کردند.

محسن رضایی دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا  دراین دیدارگفت: صادق بیت سیاح با روحیه ایثارگری، جوانمردی و پهلوانی پرچم یا ام البنین (ع) را بدست گرفت. 

محسن رضایی با اشاره به اینکه فرزندان حضرت ام البنین (ع)، بانوی بزرگ اسلام در روز عاشورا در راه اسلام و انسانیت به شهادت رسیدند، بیان کرد: این حرکت صادق بیت سیاح در پارالمپیک موجب معرفی هر چه بیشتر حضرت ام البنین (ع) شد.

صادق بیت سیاح در رشته پرتاب نیزه در بازی‌های پارالمپیک پاریس موفق به کسب مدال طلا همراه با رکوردشکنی در این رشته شد اما مسئولان مسابقات به بهانه شادی وی با پرچم حضرت ام البنین (س) با اعلام دیسکالیفه (فاقد صلاحیت) شدن وی این مدال طلا را پس گرفتند.

این اقدام ناجوانمردانه توسط مقامات پارالمپیک منجر به ایجاد موجی از حمایت و همدلی عمومی مردم ایران با این قهرمان خوزستانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار