مقاومت مردم غزه نشأت گرفته از خون شهدا است

شاهرود_رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار گفت: این مقاومت نشأت گرفته از خون شهدا است که سبب شده بیش از ۱۰ ماه با بیش از ۴۱ هزار شهید همچنان مقاوم در مقابل دشمن صهیونیستی بایستند.
کد خبر: ۹۶۲۶۸۶۱
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶

مقاومت مردم غزه نشأت گرفته از خون شهدا استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام مهدی طائب رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار، امشب در سی و دومین یادواره سرداران و ۳۳ شهید و ایثارگران روستای خیج بخش بسطام شهرستان شاهرود در مسجد جامع این روستا، با گرامیداشت سالروز آغاز امامت امام‌زمان (عج) و با اشاره به آیه قرآنی در مورد شهدا، اظهار کرد: خداوند در قرآن تأکید دارد که مپندارید شهدا مرده‌اند، بلکه شهدا زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند چرا که در این دنیا اثر دارند و کسی که زنده باشد اثر دارد.
وی با بیان خاطراتی از اثرگذار بودن شهدا در زندگی از زبان خانواده‌های آنان، افزود: شهدا در جامعه اثرگذار هستند و همین اثرگذاری آنان است که تا امروز دشمنان نتوانسته‌اند بر انقلاب اسلامی پیروز شوند.
رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار با اشاره به جنگ غزه و ایستادگی مردم فلسطین در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: این مقاومت نشأت گرفته از خون شهدا است که سبب شده بیش از ۱۰ ماه با بیش از ۴۱ هزار شهید همچنان مقاوم در مقابل دشمن صهیونیستی بایستند.
وی با بیان اینکه وعده الهی محقق خواهد شد و مستضعفان عالم به حکومت جهانی خواهند رسید، تصریح کرد: باید خود را آماده کنیم تا بتوانیم زمینه‌ساز ظهور باشیم و این با حرکت در مسیر شهدا محقق خواهد شد.
طائب با تأکید بر پیروی از راه شهدا، اظهار کرد: امروز شهدا منتظرند تا ببینند ادامه‌دهندگان مسیر آنها در تحقق ظهور چه می‌کنند و ایستادگی و مقاومت، استکبار جهانی را سرنگون می‌کند.
این یادواره شهدا با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران و امام‌جمعه شاهرود، جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود و فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود و تعدادی از مسؤولان شهرستان برگزار و حمید شاکر نژاد قاری بین‌المللی به تلاوت قرآن و سید وحید مرتضوی مجری شبکه قرآن به اجرا و مهدی نظری به مرثیه‌سرایی پرداخت.
به گزارش بسیج، این مراسم به یاد سرداران شهید حسین عرب‌عامری و محمود مقصودی و ۳۳ شهید و ایثارگران روستای خیج به همت خانواده‌های شهدا، پایگاه‌های بسیج شهید اخوی عرب و ام‌ابیها، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود، دهیاری و شورای اسلامی روستا و ستاد یادواره شهدا و هیئت امنا مسجد جامع این روستا برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار