خبرهای داغ:
حسینی اصل:

حمایت حقوقی از ایثارگران واجد جایگاه ویژه‌ای در نظام اسلامی است

همدان-مدیر امور ایثارگران قوه قضاییه گفت: حمایت حقوقی از ایثارگران واجد جایگاه ویژه‌ای از منظر سیاست‌های تقنینی در نظام اسلامی ما است.
کد خبر: ۹۶۲۶۹۱۰
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
حمایت حقوقی از ایثارگران واجد جایگاه ویژه‌ای در نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کارگروه شیوه‌نامه اجرایی معاضدت حقوقی و قضایی از ایثارگران با حضور مدیر امور ایثارگران قوه قضاییه و معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مسئول دفتر حمایت حقوقی و قضایی از ایثارگران استان و دیگر اعضای این کارگروه با هدف حمایت قضایی و دفاع حقوقی موثر از ایثارگران و خانواده معزز آنان در محل دادگستری ساختمان شهید همدانی تشکیل شد.

در این نشست ظرفیت‌ها، مشکلات و راهکارهای برون رفت از چالش‌های فراروی ایثارگران مطرح و راهکارهای قانونی برای رفع مشکلات و تقویت نقاط قوت عنوان شد.

حسینی اصل مدیر امور ایثارگران قوه قضاییه عنوان کرد: مطابق با قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران و قانون حمایت قضایی از بسیج و ماده ۲۰۳ قانون مقررات استخدامی سپاه و آیین نامه‌های مرتبط مصوب مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) و نیز قانون  حمایت از امرین به معروف و ناهیان از منکر، حمایت حقوقی از ایثارگران واجد جایگاه ویژه‌ای از منظر سیاست‌های تقنینی در نظام اسلامی ما است.

پس از جلسه کارگروه نیز مدیر امور ایثارگران قوه قضاییه به همراه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان و هیئت همراه از عملکرد اجرایی دفتر حمایت حقوقی و قضایی از ایثارگران در عرصه مشاوره‌های حقوقی، پرونده‌های متشکله و روند صلح و سازش در دعاوی بازدید کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار