خبرهای داغ:
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالرضا(ع) در گفتگو با "خبرگزاری بسیج":

برگزاری دوره آموزشی راویان دفاع مقدس با حضور ۶۰ شرکت‌کننده در بیرجند/ تبیین دستاوردهای دفاع مقدس رسالت مهم راویان در جلوگیری از تحریف واقعیت هاست

سرهنگ نخعی، از برگزاری دوره "آموزش راویان دفاع مقدس" با حضور ۶۰ شرکت کننده در بیرجند خبر داد و گفت: تبیین واقعیت‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس به جهت جلوگیری از تحریف واقعیت‌ها است که این مهم، رسالت اصلی و مهم راویان دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۶۲۶۹۸۱
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵

سرهنگ نخعی مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالرضا علیه‌السلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، از برگزاری دوره "آموزش راویان دفاع مقدس" در بیرجند خبر داد و گفت: این دوره در راستای برنامه‌های دومین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی به مدت دو روز ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه در بیرجند برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره حضور فراگیران همراه کاروان‌های راهیان نور غرب و جنوب به عنوان راوی کاروان و روایتگری در پایگاه‌های مقاومت بسیج، گلزار شهدا، یادواره های شهدا، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه به منظور ترویج فرهنگ دفاع مقدس و انتقال فرهنگ و روحیه ایثار، جهاد، شهادت و سلحشوری به نسل جوان است.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالرضا(ع) ترویج فرهنگ دفاع مقدس را بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و افزود: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان بایستی با دقت و به خوبی انجام شود چون یک وظیفه و رسالت است.

سرهنگ نخعی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر این‌ مهم تأکید فراوان دارند پس از همه ظرفیت‌ها برای انجام هرچه بهتر این رسالت استفاده شود.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالرضا(ع) اظهار داشت: تبیین واقعیت‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس به جهت جلوگیری از تحریف واقعیت‌ها است که این مهم، رسالت اصلی و مهم راویان دفاع مقدس است.

وی از حضور ۶۰ شرکت کننده خواهر و بردار در دوره "آموزش راویان دفاع مقدس" خبر داد و گفت: تشریح عملیات‌های دفاع مقدس از جمله عملیات والفجر۸، بدر و خیبر، ثامن الائمه، طریق القدس، بیت‌المقدس، فتح‌المبین- بیان سیره شهدا- بیان اصول و مبانی روایتگری و مکتب شهیدسلیمانی از جمله سرفصل‌هایی است که در این دوره تدریس می‌شود.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالرضا(ع)؛ علاقه به روایتگری دفاع مقدس، برخورداری از فن بیان بالا، داشتن روحیه مطالعه و تحقیق در حوزه دفاع مقدس را از شرایط حضور افراد متقاضی حضور در این دوره برشمرد.

سرهنگ نخعی خاطر نشان کرد: استاد راویان دفاع مقدس استان که از رزمندگان و پیشکسوت دوران دفاع مقدس می باشند از اساتید دوره "آموزش راویان دفاع مقدس" هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار