خبرهای داغ:
امام جمعه موقت مینودشت:

وجود نورانی پیامبر اکرم(ص) بزرگترین سرمایه وحدت در تمام ادوار اسلامی بوده است

حجت الاسلام ممشلی گفت: امام زمان(عج) وارث تمام پیامبران الهی است و پرچم تمام آنها به دست با کفایت حضرت ولیعصر(عج) است و دنیا را با همان معارفی که خداوند متعال وعده کرده است فرا می‌خواند
کد خبر: ۹۶۲۶۹۹۷
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳

وجود نورانی پیامبر اکرم(ص) بزرگترین سرمایه وحدت در تمام ادوار اسلامی بوده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام محمدرضا ممشلی امام جمعه موقت شهرستان مینودشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز ولایت و امامت حضرت ولیعصر(عج) گفت: وجود مقدس امام زمان(عج) استمرار حرکت نبوت و دعوت‌های الهی از آدم تا خاتم و ادامه سلسله داعیان الهی است. در زیارت آل یاسین چنین می‌خوانیم السلام علیک یا داعی‌الله یعنی ای کسی که از طرف خدا دعوت شدی. 

وی افزود: امام زمان(عج) وارث تمام پیامبران الهی است و پرچم تمام آنها به دست با کفایت حضرت ولیعصر(عج) است و دنیا را با همان معارفی که خداوند متعال وعده کرده است فرا می‌خواند.

امام جمعه موقت مینودشت با اشاره به سالروز قتل عام فلسطینیان در اردوگاه صبرا و شتیلا و اشغال بیروت توسط صهیونیسم بیان کرد: وعده‌ رهبر معظم انقلاب که فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید محقق می‌شود. هم‌اکنون اسباب نابودی اسرائیل غاصب فراهم شده است و از بین خواهد رفت.

ممشلی ضمن تبریک فرارسیدن ۱۲ ربیع‌الاول ولادت پیامبر اکرم (ص) به روایت اهل سنت و ۱۷ ربیع‌الاول به روایت تشیع و گرامیداشت هفته وحدت خاطر نشان کرد: دین مبین اسلام دین وحدت است. وحدت مایه عزت و عظمت مسلمین و موجب ذلت و و رذالت دشمنان است. وجود نورانی پیامبر اکرم(ص) بزرگترین سرمایه وحدت در تمام ادوار اسلامی بوده و امروز هم همینطور است. شناخت شخصیت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) دارای آثار عظیم و پر بر برکت برای امت اسلامی و ایران اسلامی است. بزرگترین تبلیغ برای اسلام معرفی پیامبر اسلام(ص) برای جویندگان در عالم است. لازم است چهره نورانی پیامبر اکرم(ص)، سنت وسیره ایشان را معرفی کنیم قبل از اینکه دشمنان  با شیوه‌های پیچیده فرهنگی و هنری چهره آن بزرگوار را در اذهان مردمی که بی‌خبرند مخدوش کنند.

امام جمعه موقت مینودشت تصریح کرد: جامعه ما به دو نوع وحدت نیاز دارد: وحدت بین‌المللی ناظر به امت اسلام در سراسر جهان و وحدت ملی ناظر به آحاد ملت در کشور عزیزمان. وحدت ملی سه ضلع دارد یک ضلع آن وحدت مردم با مردم است. در هشت سال دفاع مقدس و در تمام فتنه‌های تلخی که در گذشته  تجربه کرده‌ایم در تمام این اختلافات مردم با مردم هیچ گونه مشکلی نداشتند و کنار هم بودند. وحدت مسئولین با مسئولین بحمدالله مسئولین ما چه در شهرستان، چه در استان و چه در سطح کشوری و بین‌المللی ممکن است اختلاف سلیقه بین آن‌ها باشد اما ذره‌ای با همدیگر دو قطبی نیستند و متحدند. وحدت مردم و مسئولین که مردم ما به لطف الهی همیشه با مسئولین خود متحد بوده‌اند و مسئولین ما نیز همینطور بوده‌اند. در ایران اسلامی، یک، دو‌قطبی وجود دارد و آن دو قطبی نظام مقتدر ایران اسلامی با استکبار جهانی است و هیچگونه دو قطبی دیگری نداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار