خبرهای داغ:

آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های فارس همزمان با آغاز امامت امام عصر (عج)

در سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) با کمک ۲۵۰ میلیون تومانی خیر یزدی، موجبات آزادی ۲۰ زندانی مالی جرائم غیر عمد از زندان‌های شیراز و شهرستان‌های تابعه استان فارس فراهم شد.
کد خبر: ۹۶۲۷۰۱۵
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان‌ها و مدیر ستاد دیه ستان فارس در آیین رهایی این زندانی اناظهار داشت: به یقین این توفیق خدایی است که نیاز‌های مردم را به سوی خیرین هدایت می‌کند و باید اذعان داشت، دست نیاز نیازمندان نخست به طرف خداوند سبحان کشیده شده و این خداست که آن دست را در دست نیکوکار گذاشته است.

ابراهیمی اظهار کرد: اینکه دغدغه‌مند گرفتاری مردم و تلاشگر رفع آن باشیم یک مسئولیت و وظیفه اجتماعی بر دوش آحاد جامعه است و موجب امیدواری و مباهات است که جامعه خیرین هستند و علی رغم مشکلات اقتصادی و مالی، در رفع مشکلات مردم به ویژه زندانیان جرائم غیر عمد همت می‌گمارند.

وی از یک، فعال نیکوکار فضای مجازی که اهتمام ویژه در هدایت خیران برای آزادی زندانیان نیازمند و غیرعمد دارد به صورت ویژه تشکر کرد. 

به گزارش بسیج، مجموع بدهی این زندانیان حدود 2 میلیارد تومان بود که با تلاش مددکاران بیش از 650 میلیون تومان تخفیف از شکات أخذ شد، همچنین مبلغ 350 میلیون تومان نیز توسط مراجع قضایی قبول اعسار انجام پذیرفت، مبلغ 20 میلیون تومان نیز تأمین و کمک ستاد دیه استان هم بیش از 700 میلیون تومان بود؛ و این چنین شد که کمک 250 تومانی خیر یزدی برکت یافت و موجبات آزادی 20 زندانی جرائم غیرعمد را از زندان‌های شیراز و شهرستان‌های تابعه استان فراهم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار