خبرهای داغ:

برگزاری اردوی شبی در مسجد

فرمانده پایگاه کوثر شهرستان هفتکل از برگزاری اردوی شبی در مسجد با هدف پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان ویژه اعضای پایگاه کوثر با برنامه‌های متنوع و جذاب خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۷۱۰۱
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶
برگزاری اردوی شبی در مسجد

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، اردوی شبی در مسجد با هدف پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان ویژه اعضای پایگاه کوثر نسل پایدار مسجد حجت شهرستان هفتکل با برنامه‌های متنوع و جذاب با حضور دختران بسیجی، صغرا صالحی فرمانده پایگاه کوثر و نرگس زیلایی مربی پایگاه کوثر برگزار گردید.

صغرا صالحی فرمانده پایگاه کوثر شهرستان هفتکل گفت: اردو شبی در مسجد که به مدت یک روز برگزار شد با هدف پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و تقویت روحیه فردی و گروهی و خودباوری نوجوانان و ایجاد اعتماد به نفس در آنان صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: برگزاری اردو نه تنها باعث ترویج سبک زندگی فعال و سالم می‌شود بلکه به افزایش گزینه‌های نوجوانان برای انتخاب فعالیت‌ها و سرگرمی‌ها کمک می‌کند.

صالحی اظهار داشت: اردوی شبی در مسجد این فرصت را به نوجوانان و جوانان می‌دهد تا مهارت‌های رهبری و ارتباطی، تعیین هدف را یاد بگیرند و در تیم‌ها به صورت مؤثر همکاری کنند.

وی در پایان گفت: ما باید رابطه خود را با جوانان محل خصوصا دلسوزان انقلابی محکم کنیم و فقط به اقامه نماز اکتفا نکنیم، بلکه تلاش کنیم مسجد را به محلی برای مدیریت محل و ارتباط بخش‌های مختلف محله با مسجد تبدیل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار