بیست و نهمین یادواره شهدای روستای لاسجرد برگزار شد

در آستانه هفته دفاع مقدس و یادبود شهدای خدمت، بیست و نهمین یادواره شهدای لاسجرد و شش شهید گمنام در آستان مقدس امامزادگان سیدرضا و سیدعلی اکبر (ع) روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۷۱۱۶
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، بیست و نهمین یادواره شهدای لاسجرد همراه با یادبود شهدای خدمت با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احمد پناهیان و نوای گرم ذاکر اهل بیت مهدی ترکاشوند در جوار آستان مقدس امامزادگان سیدرضا و سیدعلی اکبر (ع) لاسجرد برگزار شد.

حجت اسلام و المسلمین پناهیان در جمع مردم شهیدپرور این روستا اظهار کرد: مردم فلسطین در مقابله دشمن کار عظیمی انجام داده است که آمریکا صهیونیست و ناتو در مقابلش ناتوان و عاجز مانده این همان جهاد اسلامی است.

او با اشاره به اینکه امام عسکری (ع) سختی شدید کشید و این مقابله با کفر امروز سراسر جغرافیای جهان را فراگرفته است، افزود: از روز شهادت امام عسکری ما مورد غضب الهی هستیم چرا که پس از امام، ما را از وجود امام محروم کرد تا روزی که در قرآن فرمود ما ایرانیان فان حزب‌الله هم الغالبون باشیم.

پناهیان تصریح کرد: خداوند ظهور را به دست مردم ایران قرار داده تا مردم ایران با آگاهی و زمینه‌سازی ظهور امام را فراهم سازند.

او با اشاره به سخنان یکی از سناتورهای آمریکایی گفت: مشکل ما با ایران اسلامی بودن ایران است غزه و خان‌یونس بهانه است، مشکل اصلی آنها با اسلام است آنها می‌دانند که این پرچم از دست ولی‌فقیه به دست امام معصوم می‌رسد.

پناهیان با بیان اینکه راه جهاد امروز، همان راه ائمه است و راهنمایش ولایت‌فقیه است و قطعاً این پرچم به دست امام می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار