خبرهای داغ:

جشن میلاد رسول گرامی اسلام(ص) در هفتکل

فرمانده پایگاه کوثر شهرستان هفتکل از برگزاری مراسم جشنی به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول اکرم (ص) با حضور اعضای پایگاه کوثر در مسجد حجت خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۷۱۲۸
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴

جشن میلاد رسول گرامی اسلام(ص) در هفتکل

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول اکرم (ص) مراسم جشنی با حضور دختران بسیجی پایگاه کوثر و صغرا صالحی فرمانده پایگاه کوثر در مسجد حجت شهرستان هفتکل برگزار گردید.

صغرا صالحی فرمانده پایگاه کوثر شهرستان هفتکل گفت: رویکرد اصلی ما، برگزاری برنامه‌های متنوع در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی است، همان طور که در ایام عزای اهل بیت (ع) در ماه محرم و صفر مراسمات متعددی در هفتکل برگزار شد، در ایام شادی هم جشن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از دستاورد‌های نظام اسلامی، احساس هم دردی مسلمانان نسبت به یکدیگر است و دین جایگاه خود را پیدا کرده است و مطمئن باشیم که دین اسلام همه عالم را فرا خواهد گرفت و توجه داشته باشیم که وحدت رمز موفقیت انقلاب است.

صالحی در ادامه افزود: ما نباید اجازه دهیم دشمنان اسلام با گفتن فرهنگ غلط را بین جوانان با ایجاد دین زدگی به وجود بیاورند، باید منطق‌های اسلام را که همان اخلاق و سیره رسول اکرم (ص) است را در بین جوانان و آینده سازان کشور معرفی و گسترش بدهیم.

وی اظهار داشت: رسول اکرم (ص) نمونه‌ای از یک انسان واقعی و بنده حقیقی خداوند است که بشریت را از جهل و نادانی رهایی بخشید.

صالحی در پایان گفت: عدالت، مهربانی، امانت داری، رعایت انصاف و برادری از ویژگی‌های اصلی در شخصیت پیامبر است که حرکت بر اساس آنها موحب سعادت و خوشبختی دنیا و آخرت خودمان می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار