خبرهای داغ:
ترابی در گفتگو با بسیج:

۳۳ تیم در مسابقات فوتسال بسیج قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) کشور به رقابت پرداختند

همدان-معاون تربیت بدنی قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات فوتسال بسیج این قرارگاه گفت: امسال ۳۳ تیم به مرحله مسابقات کشوری راه یافتند که طی ۴ روز به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۹۶۲۷۱۸۷
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷

۳۳ تیم در مسابقات فوتسال بسیج قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) کشور به رقابت پرداختند

عمار ترابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات فوتسال بسیج قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) اظهار کرد: این دور از مسابقات با سطح بالا و حضور تیم‌های منتخب و سراسر کشور در همدان برگزار شد.

وی بیان کرد: مسابقات فوتسال در سطح یگان‌های عملیاتی سپاه هر سال به میزبانی یکی از استان‌ها برگزار می‌شود که امسال دومین سال برگزاری مسابقات بود که به میزبانی استان همدان برگزار شد.

معاون تربیت بدنی قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) گفت: هر ساله مسابقات فوتسال در سطح استان‌ها بین تیم‌های بسیج گردان‌های امام حسین(ع) هر استان برگزار می‌شود و منتخب این بازی‌ها به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی عنوان کرد: امسال ۳۳ تیم به مرحله مسابقات کشوری راه یافتند که طی ۴ روز به رقابت پرداختند و در نهایت تیم فوتسال بسیج لشکر ۱۹ فجر استان فارس به مقام قهرمانی رسید، تیم لشکر ۷ ولیعصر استان خوزستان نایب قهرمان و تیم تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) اردبیل مقام سوم مسابقات را کسب کردند.

ترابی با تقدیر از مسئولان و فرماندهان سپاه و تیپ انصار الحسین(ع) گفت: تیپ انصار الحسین(ع) میزبان خوبی برای برگزاری دومین دوره مسابقات بود و امیدواریم هر سال بتوانیم بر کیفیت بازی‌ها به میزبانی استان‌های دیگر بیفزاییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار