خبرهای داغ:

تشریح برنامه‌های لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

برنامه‌های لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس تشریح شد.
کد خبر: ۹۶۲۷۲۶۳
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) ، سردار حسن حسین نژاد فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) خوزستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه های این هفته در لشکر پرداخت و گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه با بیش از ۸۰ برنامه شاخص در این ایام توسط لشکر برگزار می شود که رزمایش و یادواره شهدا سرآمد همه آنهاست.

وی از برگزاری برنامه ها به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد جزئیات برنامه‌های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد و افزود: تجلیل از رزمنده دفاع مقدس، عطرافشانی شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری بزرگداشت روز سرباز و یادواره شهدای ۳۱ شهریور و نمایشگاه دفاع مقدس در لشکر و آمادگی شرکت در رژه ۳۱ شهریور از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: خاطره گویی با حضور راویان دفاع مقدس و چندین برنامه های دیگر فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در هفته دفاع مقدس می باشد.

سردار حسن حسین نژاد افزود: فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در خانواده معظم شهدا متبلور می‌شود، این ایثارگری تاریخی در دنیا بی نظیر است، امام راحل در ادوار جنگ تاکید می‌کردند قیام ما الگویی از قیام امام حسین (ع) است.

وی اظهار داشت: دشمن بعد از هشت سال جنگ تحمیلی میدان را رها نکرده است، دشمنان میدان جنگ را عوض کردند و جنگ سخت را به جنگ نرم تبدیل کردند، در جنگ روانی دشمنان تمام توان به میدان آورده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار