خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه بسیج طلاب بنت الهدی صدر:

در دوران دفاع مقدس، روحانیت به عنوان منبع الهام و هدایت‌گر در جبهه‌ها و جامعه بودند

فرمانده پایگاه بسیج طلاب بنت الهدی صدر با اشاره به نقش روحانیت در دفاع مقدس، این قشر را منبع الهام و هدایت‌گر در جبهه‌ها و جامعه معرفی کرد.
کد خبر: ۹۶۲۷۳۶۵
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰

طلبه بسیجی خواهر طالبتاش فرمانده پایگاه بسیج طلاب بنت الهدی صدر شهرستان فسا در گفتگو با بسیج، ضمن بیان نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس و جایگاه شهدای روحانیت در پیروزی هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، روحانیت به عنوان منبع الهام و هدایت‌گر در جبهه‌ها و جامعه، نقش بسزایی ایفا کرد.

وی تصریح کرد: روحانیون با تکیه بر آموزه‌های اسلامی و الهام از تاریخ پر افتخار اسلام، به رزمندگان یادآوری کردند که جهاد در راه حق و دفاع از میهن، وظیفه‌ای مقدس و الهی است.

طالبتاش با بیان اینکه روحانیون با تبیین معانی عمیق ایثار و فداکاری، به جوانان انگیزه دادند تا با شجاعت و ایمان در میدان نبرد حاضر شوند و از ارزش‌های اسلامی و ملی خود دفاع کنند، افزود: حضور روحانیون در جبهه‌ها، نه تنها به عنوان مبلغان دین، بلکه به عنوان رزمندگان فداکار، تأثیر عمیقی بر روحیه رزمندگان گذاشت.

به گفته فرمانده پایگاه بسیج طلاب بنت الهدی صدر شهرستان فسا، پیوند عمیق میان روحانیت و رزمندگان، باعث شد تا جوانان با ایمان و اعتقاد راسخ‌تری به جبهه‌ها بروند و با تمام وجود در برابر دشمن ایستادگی کنند.

وی تاکید کرد: روحانیت در این دوران به نمادی از امید و ایمان تبدیل شد که رزمندگان را به ادامه مسیر هدایت می‌کرد.

طالبتاش گفت: در نهایت، نقش روحانیت در دفاع مقدس، تجلی عشق به خدا، میهن و انسانیت بود که یاد و خاطره آن هنوز در دل‌های مردم زنده است و به عنوان یک الگوی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران باقی مانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار