خبرهای داغ:
نظری دوست:

فرهنگ‌سازی در مسابقات و همایش‌های ورزشی باعث رشد و توسعه آن می‌شود

همدان- فرماندار اسدآباد با بیان اینکه در تمام زمینه‌ها فرهنگ کارساز است، گفت: توجه به فرهنگ‌سازی در بحث مسابقات و همایش‌های ورزشی باعث رشد و توسعه و ارتقای آن خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۲۷۳۹۸
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
فرهنگ‌سازی در مسابقات و همایش‌های ورزشی باعث رشد و توسعه آن می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلیمان نظری دوست در جلسه شورای راهبردی سیاستگذاری ورزش شهرستان اسدآباد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به ماهیت اصلی شورای راهبردی و سیاستگذاری ورزش اظهار کرد: هدف اصلی این شورا سیاستگذاری در حوزه ورزش شهرستان با همفکری سایر دستگاه‌ها است.

وی افزود: ورزش در سلامتی شادابی و غنی سازی جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها تاثیر مثبت دارد و هرچه برای ورزش سرمایه‌گذاری کنیم جامعه ما سالم‌تر خواهد بود.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه در تمام زمینه‌ها فرهنگ کارساز است، گفت: توجه به فرهنگ‌سازی در بحث مسابقات و همایش‌های ورزشی باعث رشد و توسعه و ارتقای آن خواهد شد.

وی ادامه داد: شهرستان اسدآباد 28 هیئت فعال دارد و باید 28 برنامه داشته باشد، برای همگانی شدن ورزش باید ضمن داشتن برنامه منسجم و پای کار بودن همه هیئت‌ها، یک پیوست فرهنگی نیز ایجاد کرد تا شهروندان بتوانند بدون دغدغه ورزش کنند.

نظری‌دوست عنوان کرد: اداره کل تربیت بدنی استان باید شرایطی فراهم کند تا هیئت‌های ورزشی و ورزش‌های همگانی که بسیار مهم است و سلامت افراد و کاهش ناهنجاری های جامعه را تضمین می‌کند به طور کامل حمایت شوند.

وی افزود: همایش‌های بزرگ ورزشی و پیاده‌روی خانوادگی با هدف ایجاد انگیزه و رغبت در میان شهروندان برای فعالیت بدنی و ترویج ورزش همگانی با توجه به نقش ورزش صبحگاهی و خانوادگی در سلامتی و عاملی برای ایجاد نشاط و شادابی در میان خانواده‌ها و تشویق ‌مردم به تحرک و ورزش کردن و سلامت جامعه برگزار شود .

فرماندار اسدآباد عنوان کرد: دانشگاه‌ها پژ‍وهش‌هایی با هدف فرهنگ‌سازی و بررسی انگیزه‌ها و موانع گرایش به ورزش‌های  همگانی و هر برنامه‌ای که بتواند در جامعه شور و نشاط ایجاد کند داشته باشند و نتایج پژوهشی را در اختیار ادارات قرار دهند.

وی تصریح کرد: همایش خانوادگی، بازی‌های بومی و محلی، مسابقات ورزشی و فرهنگی و اجتماعی با هدف افزایش شور و نشاط محلی در تمام مراکز دهستان‌ها در هر فصل برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار