آغاز عملیات بزرگ فرهنگی در هفته دفاع مقدس

توزیع ۱۰ هزار بسته فرهنگی به پایگاه های منتخب بسیج سراسر کشور

کد خبر: ۹۶۲۷۴۰۸
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
 
به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، به نقل از اداره عملیات تبلیغی این معاونت، ده هزار بسته فرهنگی شامل: سیر نمایشگاهی به توان مردم، لوح فشرده، کتاب پاسخ های اجمالی به چند پرسش جنگ تحمیلی، به همت مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج و به سفارش سازمان حفظ و آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج، به پایگاه های منتخب بسیج سراسر کشور جهت اجرای عملیات فرهنگی در سطح محلات و مدارس تولید و توزیع گردید.
توزیع ۱۰ هزار بسته فرهنگی به پایگاه های منتخب بسیج سراسر کشو
۱. سیر نمایشگاهی به توان مردم: شامل ۲۵ پوستر از جلوه های نقش آفرینی حضور مردم در دفاع مقدس را به تصویر کشیده است که در مدارس و مساجد و نقاط پر تردد در محلات جهت روایتگری نصب می گردد.
۲. کتاب پاسخ های اجمالی به چند پرسش جنگ تحمیلی: این کتاب توسط سازمان حفظ و نشر و ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج تهیه گردیده است که توسط شبکه روشنگری و شبکه هادیان سیاسی و شبکه راویان حفظ و آثار بسیج، تبیین و ترویج می گردد.
۳. لوح فشرده: شامل مستند کلاشینکف های آمریکایی، نماهنگ ما ایستاده ایم، سرودهای خاطره انگیز دفاع مقدس که توسط شبکه بزرگ عملیات فرهنگی در سراسر کشور و اکران و اجرا خواهد شد.
در ادامه طاووسی مدیر اداره عملیات تبلیغی معاونت فرهنگی هنری بسیج افزود: کنشگران شبکه بزرگ عملیات فرهنگی در سراسر کشور عملکرد خود را در گروه های مرجع فتح قله ها با هشتک #دفاع_مقدس ثبت می نمایند.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار