خبرهای داغ:

کارمندان نمونه بسیجی هفتکل تجليل شدند

همایش تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی با حضور فرمانده سپاه ناحیه هفتکل و مدیران ادارات در شهرستان هفتکل برگزار گردید.
کد خبر: ۹۶۲۷۴۴۳
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱
کارمندان نمونه بسیجی هفتکل تجليل شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، همایش تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی با حضور سرهنگ باقری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان هفتکل، عبدالرحیم دمساز فرماندار شهرستان هفتکل و مدیران ادارات در سالن آمفی تئاتر شهرستان هفتکل برگزار گردید.

محمد فلاح مقدم مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس گفت: تمامی اقشار مختلف مردم به ویژه بانوان در مجهز کردن رزمندگان برای دفاع از میهن اسلامی نقش بسیار مهمی داشته‌اند، دوران دفاع مقدس نماد مقاومت و شجاعت است که به دست رزمندگان غیور انقلاب است.

وی ادامه داد: پیوند معنوی، کاری و اخلاقی بین مجاهدان اسلام و کسانی که در حوزه خدمت رسانی در ادارات مشغول کار هستند از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش محسوب می‌شود.

فلاح مقدم در ادامه افزود: شایسته است در حال حاضر همانند دوران دفاع مقدس با الگوگیری از سیره اهل بیت (ع) و شهدا بتوانیم از مانع‌های که دشمنان انقلاب اسلامی بر سر راه کشور قرار می‌دهند عبور کرده و فشار اقتصادی آنان را نیز با کار جهادی خنثی کنیم.

وی در پایان با اشاره به ویژگی‌های کارمندان بسیجی و جهادی خاطرنشان کرد: شایسته است مدیران و کارمندان از ویژگی‌های نشأت گرفته از عاشورا حسینی بتوانند به بهترین شکل در راستای ایجاد رضایت مردم به طور جهادی خدمت رسانی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار