خبرهای داغ:
معاون نیروی انسانی سپاه انصارالرضا علیه‌السلام در گفتگو با "خبرگزاری بسیج":

شرکت ۱۲۷ نفر از سربازان استان در دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خراسان جنوبی

سرهنگ بخشی گفت: ۴۵۷ نفر از سربازان استان در مرحله شهرستانی مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خراسان جنوبی شرکت کردند که از این تعداد ۱۲۷ نفر برتر شدند و به مرحله استانی راه یافتند و این افراد از ۲۴ شهریورماه در بیست رشته به مدت چهار روز با يکديگر به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۹۶۲۷۴۶۲
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳

سرهنگ بخشی معاون نیروی انسانی سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خراسان جنوبی از ۲۴ شهریور ماه در مرکز استان آغاز شد و به مدت چهار روز در بیرجند درحال برگزاری است.

وی با بیان اینکه مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خراسان جنوبی در چهار مرحله در طول سال برگزار می‌شود، گفت: در مرحله شهرستانی این مسابقات، ۴۵۷ نفر از کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی شرکت کردند که از این تعداد ۱۲۷ نفر برتر شدند و به مرحله استانی راه یافتند.

معاون نیروی انسانی سپاه انصارالرضا(ع) افزود: در مرحله استانی این مسابقات، ۱۲۷ نفر از کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح استان در بیست رشته از جمله کامپیوتر، تعمیر سخت افزار تلفن همراه، نصب دوربین‌های مدار بسته، کولر‌های گازی و آبگرمکن دیواری، سرویس کار خودرو، برق کار ساختمان، عکاسی، خیاطی، نانوایی سنتی، آشپزی و آرایشگری به مدت چهار روز با يکديگر به رقابت می‌پردازند.

سرهنگ بخشی افزود: این مسابقات همزمان با سراسر کشور از ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ در خراسان جنوبی آغاز شد و برای روز اول آیین افتتاحیه و توجیه علمی، روز دوم برگزاری مسابقه سراسری علمی، روز سوم اردوی آمادگی برای مسابقات عملی و در روز چهارم برگزاری آزمون عملی پروژه محور با ارائه براساس پروژه‌های اداره کل فنی و حرفه‌ای برای این دوره از مسابقات درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به شرکت ۵۷ سرباز از مجموعه سپاه انصارالرضا(ع) در مرحله استانی این مسابقات، گفت: برخورداری از تسهیلات اشتغالزایی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد، برخورداری از مرخصی تشویقی در دوران خدمت، تقدیر فرماندهان از جمله مزایای برگزیدگان این مسابقات است.

معاون نیروی انسانی سپاه انصارالرضا(ع) با اشاره به اینکه امسال دومین مرحله برگزاری این مسابقات در سطح نیروهای مسلح است، گفت: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مرحله کشوری که آذر برگزار می‌شود راه می‌یابند.

۹وی گفت: ارزیابی و کیفیت سنجی دوره‌هایی که نیرو‌های مسلح برگزار می‌کنند براساس استانداردهای مطرح شده، خوشایندسازی دوران خدمت برای جوانان، ترویج و تبلیغ مهارت‌آموزی در بین نیرو‌های مسلح، آحاد جامعه و خانواده‌ها و اشتغال پذیری سربازان دارای مهارت، ایجاد نشاط و شادابی از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار