خبرهای داغ:
علی زمانی جانشین محترم سپاه شهرستان آوج؛

سفر راهیان نور فرصت تبیین/ رشادت شهدا و ایثارگران است

سفر راهیان نور فرصت تبیین/ رشادت شهدا و ایثارگران است
علی زمانی عنوان کرد: سفرهای زیارتی راهیان نور فرصتی مناسب برای تبیین از خود گذشتگی و رشادت های شهدا و ایثارگران است.
کد خبر: ۹۶۲۷۴۸۶
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹

سفر راهیان نور فرصت تبیین/ رشادت شهدا و ایثارگران است

قزوین_به گزارش بسیج، افتتاحیه برنامه های اردویی راهیان نور غرب کشور توسط سپاه شهرستان آوج در اردوگاه توحید استان کرمانشاه برگزار شد.

 

علی زمانی ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا گفت: دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد؛ اسلامی که در گذر زمان همواره مورد بی مهری های ظلمت پیشگان واقع شده بود.

سفر راهیان نور فرصت تبیین/ رشادت شهدا و ایثارگران است

جانشین سپاه ناحیه آوج در این خصوص افزود: وقایع تاریخی قبل انقلاب و دفاع مقدس موجب شده بود تا به جای حق و حقیقت، کفر و ضلالت حکمرانی کند و این انقلاب و دفاع مقدس باعث شد یکباره نظام جمهوری اسلامی از این مظلومیت رهایی یابد و با حرکتی انقلابی، اسلام انقلابی و اصیل تبلور دوباره یافت.

 

وی خاطر نشان کرد: حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس باعث انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود و هر یک از بازدید کنندگان می‌توانند پس از بازگشت به شهر خود با بازگو کردن حال و هوای این مناطق با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم نقش مهمی ایفا کنند.

 

جانشین سپاه آوج سفر زیارتی راهیان نور را فرصتی مناسب برای تبیین از خود گذشتگی و رشادت های شهدا و ایثارگران دانست و افزود: هر یک از شما به مثابه یک سفیر هستید تا این فداکاری ها و از خودگذشتگی های شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهید.

 

علی زمانی در پایان تاکید کرد: ما همچنان با حجاب فاطمی و غیرت علوی پشتیبان شهدا و انقلابمان هستیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار