خبرهای داغ:
مدیر تئاتر شهر قزوین؛

استقبال ۱۸ هزار نفری از برنامه های تئاتر شهر قزوین

استقبال ۱۸ هزار نفری از برنامه های تئاتر شهر قزوین
پورایمانی گفت: از ابتدای امسال تا به امروز نزدیک به ۱۸ هزار نفر در برنامه های مختلف تئاتر شهر قزوین حضور داشته اند.
کد خبر: ۹۶۲۷۶۲۷
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵

 

قزوین_سعید پورایمانی مدیر تئاتر شهر قزوین در گفتگو با بسیج با اعلام این خبر اظهار داشت: تئاتر شهر قزوین از ابتدای تاسیس تلاش کرده تا محل مناسبی برای هنرمندان و مردم خوب قزوین برای تماشای فعالیت های هنری باشد و در این مسیر اقدامات متعددی را انجام داده است.

 

وی افزود: خوشبختانه فعالیت های مجموعه تئاتر شهر تا به امروز با استقبال مناسب هنرمندان و مردم قرار گرفته است و از ابتدای سال ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر از فعالیت های هنری هنرمندان قزوینی بازدید کرده اند.

 

مدیر تئاتر شهر قزوین اظهار کرد: در بین ۸ برنامه ای که از ابتدای امسال در قالب تئاتر در این مجموعه اجرا شده است دو برنامه بادشاه و تعزیه محرم هر کدام با ۶ هزار و مخاطب بیشتر تماشاگر را داشته اند.

 

پورایمانی گفت: برای اجرای این ۸ برنامه و برنامه های دیگر نزدیک به ۴۱۰ هنرمند قزوینی در این مجموعه در قالب گروه های تمرینی و اجرا به فعالیت های مختلف پرداخته اند که شامل ۳۲ هزار نفر ساعت می شود.

 

وی اظهار داشت: در کنار این موضوعات، از ابتدای امسال ۸ نشست و برنامه جانبی مرتبط با فضای فرهنگی و هنری از جمله فراخوان انتخاب بازیگران سریال بامداد خمار هم در این مجموعه برگزار شده است.

 

مدیر تئاتر شهر قزوین اضافه کرد: این مجموعه تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بتواند محلی مناسب برای فعالیت های هنرمندان و فضایی دلنشین و با آرامش برای مردم عزیز شهر قزوین شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار