خبرهای داغ:

بازدید جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) از دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خراسان جنوبی

سردار یوسفی صبح امروز با حضور در کارگاه های اداره کل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی از دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خراسان جنوبی بازدید کرد.
کد خبر: ۹۶۲۷۶۹۴
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی امروز در بازدید از روند برگزاری دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خراسان جنوبی گفت: از سال ۱۳۹۶ بنا به تدابیر مقام معظم رهبری دوره‌های مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در سطح کشور در حال برگزاری است که تمامی نیروهای مسلح این مهم را با جدیت پیگیری و اجرا می کنند.

سردار یوسفی بیان کرد: هدف از این اقدام مهارت‌آموزی نیروهای وظیفه در دوران خدمت است که با یادگیری حرفه مورد علاقه زمینه اشتغال آنها بعد از پایان خدمت فراهم شود.

وی ادامه داد: از سال ۹۶ تاکنون این روند به لحاظ کمیت و کیفیت ارتقا پیدا کرده است و در دو سال اخیر برای ارزیابی دقیق تر و ایجاد انگيزه و روحیه بهتری برای کارکنان وظیفه و ترویج و تبلیغ مهارت‌آموزی مسابقاتی برنامه ریزی و اجرا می شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام با بیان اینکه این مسابقات برای سنجش سطح مهارت کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برگزار می شود گفت: مسابقات مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در سطح سطح شهرستانی، استانی یا سازمانی و سطح نیروهای مسلح یا کشوری برگزار می شوند.

سردار یوسفی افزود: هر یک از کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح استان که در هر یک از مراحل این مسابقات موفق به اخذ تاییدهای لازم شوند به مرحله بعد ارتقا می‌یابند.

وی ادامه داد: از سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی در مرحله شهرستانی ۱۴۷ توانستند شرکت کنند و از این تعداد ۵۷ نفر به مرحله استانی راه یافتند که از دو روز قبل تاکنون در سطح تئوری و عملی این مسابقات شرکت داشتند.

سردار یوسفی با بیان اینکه امروز مرحله عملی این مسابقات در حال برگزاری است گفت: دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خراسان جنوبی در ۲۰ رشته برگزار می‌شود و از هر رشته یک نفر برتر معرفی شده و به مرحله کشوری راه می یابد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام با ابراز خرسندی از استقبال خوب کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از موضوع مهارت آموزی گفت: کارکنان وظیفه به این مقوله به عنوان مقدمه و بستری برای انتخاب شغل آینده خود نگاه می کنند که این امر بسیار خوب و مسرت بخش است.

سردار یوسفی از هماهنگی و همکاری خوب اداره کل فنی و حرفه‌ای استان با نیروهای مسلح خراسان جنوبی در برگزاری این دوره تشکر کرد و گفت: مراکز فنی و حرفه‌ای برگزاری کارگاه ها در سطح کیفی و خوب، حضور اساتید مجرب باعث می شوند افراد حاضر در این دوره ها با مهارت‌آموزی کافی به یک شغل پایدار در آینده دست یابند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار