خبرهای داغ:

توزیع بیش از ۵۰۰ بسته لوازم التحریردر میان دانش آموزان نیازمند هندیجان

با همت قرارگاه جهادی ناحیه بیش از ۵۰۰ بسته لوازم التحریر و کیف در میان دانش آموزان نیازمندشهرستان هندیجان توزیع شدند .
کد خبر: ۹۶۲۷۶۹۷
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاري بسیج خوزستان ، با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه ، مسئول حفاظت اطلاعات ناحیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ، بخشدار مرکزی و نماینده فرماندار و رئیس کمیته امداد امام راحل و روابط عمومی و تبلیغات ناحیه و مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل ، مراسم توزیع  بیش از ۵۰۰ بسته لوازم التحریر و کیف و دفتر در سالن ۹دی ناحیه سپاه هندیجان برگزار گردید .

امام جمعه شهرستان هندیجان حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی با تبریک هفته وحدت و فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس اظهار داشت : با تشکر از زحمات فرمانده ناحیه سپاه و قرارگاه جهادی ناحیه در آستانه بازگشایی مدارس بیش از ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در میان دانش آموزان بی بضاعت توزیع شدند که این اقدام خداپسندانه موجب خیر و برکت است .

وی افزود: خدمت به محرومین مخصوصا به دانش آموزان نیازمند درهمین توزیع بسته های لوازم التحریر واقعا کمکی تاثیر گذار به خانواده‌ های دانش آموزان محروم است که ان شاالله اینگونه خدمات ادامه خواهد داشت .

درادامه گزارش خبری، فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرهنگ دوم پاسدار سیدجمال الدین علوی زاده با تشکر از حضور امام جمعه و بخشدار مرکزی و رئیس کمیته امداد و دیگر بزرگواران و مجموعه ناحیه حفاظت اطلاعات ، نمایندگی ولی فقیه و بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی تاکید داشت که برای خدمت به نیازمندان هر چه در توان باشد با تمامی ظرفیت ها انجام وظیفه می نماییم .

وی افزود : تهیه و توزیع بسته های لوازم التحریر برای کمک به خانواده های دانش آموز محروم است جای تقدیر از عوامل دراین کار  پرخیر برکت  را دارم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار