خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی:

از فتنه های آخرالزمانی نهراسید/گذر زمان در این مقطع به نفع اسلام است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه جایگاه زن جایگاه مادر است گفت: امروز ام الفساد خطرناک است و غرب در جهت فاسد کردن زنان صالح و با ایمان سرمایه گذاری می‌کند از ۵۰۰ سال قبل اروپا از غرب ظهور کرد و ابتدا زنان را فاسد کردند چون فاسد کردن خانواده را دنبال می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۲۷۷۰۵
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند صبح امروز دوشنبه (۲۶شهریور) در افتتاحیه دوره توانمندسازی راویان جایگاه زن در اسلام و تربیت کارشناس مطالعات زن و خانواده بسیج جامعه زنان سپاه انصار الرضا علیه السلام استان اظهار داشت : مسئله شناخت زن و مرد یا دین مسائل ویژه‌ای است که در جهت جهانشناسی، انسان شناسی، خداشناسی، مبدا و معادشناسی، وظیفه شناسی، راهشناسی و پیشوا شناسی  هر کسی مدعی راهکار و شناخت نیست این‌ها حقایق عالم است شناخت این‌ها مبتنی بر درک صحیح جهانشناسی است.

وی با بیان اینکه  راجع به انسان موجود ناشناخته چه ادعایی دارند در صورتیکه در مکتب دین این شناسایی مربوط به خداست افزود:  جایگاه انسان در دین خدا، خدایی که خلق کرده می‌شناسد و تنها خدا می‌داند و دیگران نمی‌دانند پس مقایسه اینجا منتفی است با مسلک‌هایی که اساسشان بر فریب و دروغ است و بیان می‌کنند "انسان یک حیوان اقتصادی است " معنی‌اش حیوان است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: اسلام را فقط با اسلام باید مقایسه کرد راهش تخصص‌های دقیقی از علم ، عقل و فلسفه است آنهایی که بهره‌ای از این‌ها ندارند حق اظهار نظر ندارند و کسانی که ادعای حقوق بشر می‌کنند بیش از ۴۰ هزار زن و کودک و بچه را با بی‌رحمی از بین می‌برند آنها حق ادعای حقوق بشر ندارند.

وی متذکر شد: آنچه در زبان تکوین و تشریع است و از زبان پیامبران آمده سند است جایگاه زن در تکوین و نظام خلقت خدا تعیین و قرآن بیان کرده است زن مربی است و مردهای بزرگی که در طول تاریخ بودند محصول  تربیت زن‌های بزرگ هستند در تعلیم همین طور است اولین معلم انسان زن است مرد استعداد حرف زدن و عواطف لطیف برای تعلیم و تربیت مانند زنان ندارد.

 نماينده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: زن در نظام تکوین یا خلقت و جایگاهش در نظام تشریع بی‌بدیل است در جهت گمراهی زن و در جهت راهیابی که زن صالح شود خداوند مثال در قرآن از زنان آورده است زن حضرت نوح  و زن حضرت لوط را مثال می زند.

وی با تاکید بر اینکه جایگاه زن جایگاه مادر است  افزود: امروز ام الفساد خطرناک است و غرب در جهت فاسد کردن زنان صالح و با ایمان سرمایه گذاری می‌کند از ۵۰۰ سال قبل اروپا از غرب ظهور کرد و ابتدا زنان را فاسد کردند چون فاسد کردن خانواده را دنبال می‌کنند.

 حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه پیامبر اسلام ۲۳ سال تلاش کرد که هر کسی به ویژه زنان در جای خودش قرار بگیرد گفت: پیامبر اعظم نیز به ما هشدار دادند در آینده رخنه فساد در جامعه زنان از جانب شیاطین وارد می‌شود و بزرگترین نیرویی که می‌تواند در جامعه در جهت خیر و شر داشته باشد نقش جوانان است اگر زنان فاسد شوند جوانان هم فاسد می‌شوند و از کار می‌افتند بعد قوایی که می‌تواند تاثیر بگذارد از کودک و پیر کاری ساخته نیست در نتیجه جامعه تباه می‌شود.

وی ادامه داد: در بیان علت و معلول فرمودند بدتر از این به ترک امر به معروف و نهی از منکر می انجامد و  اثرش تبلیغات برای کار فاسد و پیشگیری از کار صالح و خیر می‌شود اگر درست در جامعه در جایگاه اصلی اقدام صورت نگیرد و جلوی فساد را نگیرید دیدگاه‌ها عوض می‌شود کار خوب دیگر خوب نیست و کار بد بد محسوب نمی‌شود و جامعه انسانی مسخ و حیوانی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: آنچه در حدیث به عنوان سبب و مسبب داریم و در دیکته بیگانگان در مبارزه با حق و عدل داریم درست و کارشناسی دشمن کارش را انجام می‌دهد مگر اینکه ما همت کنیم و سر راه دشمن قرار بگیریم و از الگوها و افتخارات اسلام و وجود صدیقه طاهره از ارزش‌های دینی حفاظت کنیم و پاسخ دشمن را در قدم اول بدهیم .

وی در پایان گفت: گذر زمان در این مقطع به نفع اسلام است فتنه‌ها قوی است از فتنه‌های آخرالزمانی نهراسید انشاالله منتظر حرکت اسلامی باشید به سوی تمدنی که شایستگی ظهور امام معصوم را داشته باشد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار