سردار قریشی: ورزش نقش ویژه ای در جذب و حفظ انسجام دارد

سردار قریشی: ورزش نقش ویژه ای در جذب و حفظ انسجام دارد
جانشین سازمان بسیج مستضعفین در جلسه هم اندیشی ورزش بسیج گفت: ورزش عاملی برای جذب است و به بسیج کمک می کند تا به اهداف آرمانی خود برسد.
کد خبر: ۹۶۲۷۷۴۰
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش بسیج، سردار قریشی در جلسه هم اندیشی ورزش بسیج که با حضور مدیران تربیت بدنی سپاه های استانی برگزار شد گفت: ورزش از جایگاه ویژه ای برخوردار است  بخاطر اینکه روح سالم در بدن سالم است و ورزش باعث سلامتی بدن می شود.

سردار قریشی ضمن تاکید بر نقش ویژه ورزش در جذب و حفظ انسجام در هر دولتی، افزود: این عامل جذب به بسیج کمک می کند تا به اهداف آرمانی خود برسد. امروزه در دنیا ورزش می تواند عاملی باشد که دولت ها بوسیله آن به اهداف خود برسند و در این زمینه ورزش کمک شایانی است.

وی گفت: هر اقدام و برنامه ای با ورزش، قوت می گیرد و ضمانت اجرایی پیدا می کند که به همین دلیل است که ورزش در بسیج  از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است. نباید در فعالیت  ورزشی فقط به سلامت جسم پرداخت بلکه باید روح سالم نیز پرداخت. روح سالم در بدن سالم ماندگاری بالایی خواهد داشت.

وی افزود: زمانی تربیت جسمی اثرگذار خواهد بود که تربیت روحی و معنوی نیز وجود داشته باشد. در زمان دفاع مقدس نیز ما شاهد آن بودیم که نیروهای قویی در جبهه ها وجود داشتند اما بخاطر عدم روحیه قوی جرأت جنگیدن را نداشتند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ضمن تاکید بر تقویت جسم و تقویت روحیه انقلابی، بیان داشت: ورزش به عنوان یک ابزار ارزشمند و مهم با یک عرصه وسیع در اختیار استان ها قرار گرفته است که با یک برنامه ریزی دقیق، هم در داخل بسیج و هم در خارج از بسیج می توان نقش آفرینی بزرگی انجام داد.

وی در زمینه استعدادیابی خاطر نشان کرد: وظیفه همه ماست که یک فرد را در روستاها، شهرستان ها استعدادیابی کنیم و باتوجه به ظرفیت هایی همانند باشگاه مقاومت به رشد و شکوفایی برسد که اگر درست عمل شود روحیه انقلابی و اسلامی در آن رشد می کند.

سردار قریشی در پایان گفت: انشاالله با انتخاب مناسب و خوب سرهنگ مهاجر بعنوان مسئول سازمان ورزش بسیج و با کمک شما مدیران عزیز تربیت بدنی در استان ها، شاهد یک تحول بزرگی در عرصه ی ورزش بسبج باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار